Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:92226274 Jeśli chcesz, to kciuka w dół możesz dać nawet, kiedy towar jest zgodny z opisem i zdjęciem. Tak samo, jak sprzedawca może pozwać Cię do sądu, jeśli on tak chce.
@Client:92226274 masz prawo do swojej subiektywnej oceny, natomiast pamiętaj, że sprzedający również ma prawo dochodzić swoich praw na drodze sądowej i my nie możemy mu tego ograniczyć.
Natomiast jeśli sprzedający pomimo Twojej wiadomości do niego, że nie usuniesz oceny i nie życzysz sobie kontaktu, nadal do Ciebie piszę - skontaktuj się przez formularz z obsługą klienta wysyłając zrzuty ekranu z wiadomościami - podejmiemy działania.
Aby wystawić komentarz sprzedającemu na Allegro, wejdź w „Moje zakupy”, znajdź zamówienie i kliknij „Oceń sprzedającego”. Możesz tylko raz zmienić wystawioną ocenę, i to w ciągu 90 dni od zakupu.
Dodatkowo sprawdziłem, że w opinii do produktu jaką wystawiłeś do tego zamówienia, użyłeś nieodpowiedniego słowa - dlatego usunąłem opinię i zachęcam do zastąpienia tego słowa innym.
@gdvorek zlikwidujcie zupełnie system ocen bo to co się teraz dzieje nie można nazwać inaczej jak PARODIA
,,masz prawo do swojej subiektywnej oceny ,,
.....,,sprzedający również ma prawo dochodzić swoich praw na drodze sądowej i my nie możemy mu tego ograniczyć.,,
,,Dodatkowo sprawdziłem, że w opinii do produktu jaką wystawiłeś do tego zamówienia, użyłeś nieodpowiedniego słowa - dlatego usunąłem opinię i...i co , klient chcąc poinformować innych nabywców ma trząść teraz tyłkiem bo jak nie sprzedawca to allegro może mu zrobić koło pióra.
Sprzedawca jak znam życie ściągnął dane katalogu a pomocą EAN , pewnie nie dopatrzył , uwierzył profesjonalizmowi allegro i ofertę przyklepał , teraz trzęsie tyłkiem bo mu sprzedaż leci na łeb i szyję .
Do czego to podobne ?
@mdrogeria ja to rozumiem, dlatego spójrz na mój komentarz w wątku niżej.
@Client:92226274 Pytanie czy to w ogóle był błąd sprzedawcy czy też wina katalogu Allegro.... A skoro udało się to poprawić, to przed czym chcesz ostrzegać? Nie można po prostu zgłosić błędu do sprzedawcy, a w przypadku braku reakcji wtedy łapka w dół? Tak normalnie, po ludzku?
@drekenzes też słuszne pytanie. Oczywiście @Client:92226274 masz prawo do swojej subiektywnej oceny, natomiast jeśli był to błąd i sprzedający to poprawił to zastanowiłbym się, czy w tej sytuacji nie jest to świadome działanie na szkode sprzedającego.
@gdvorek świadome ? , a ja uważam ,że nieświadome
PS . przeczytaj do końca mój wpis , do którego przed chwilą się odniosłeś .