
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Wczoraj chciałem zakupić 3 produkty od różnych sprzedawców , miałem do tego kupony podarunkowe otrzymane w pracy do wykorzystania . A więc wybrałem sobie 3 produkty , miejsce docelowe dostarczenia + praktycznie całą płatność miał pokryć kupon podarunkowy po wpisaniu kodu chciałem przejść do płatności , zostałem przekierowany do strony z banku ale wystąpił problem i moja płatność została przerwana więc postanowiłem anulować cały zakup . Czy ja te kartę podarunkową otrzymam znów na swoje konto ? Bo aktualnie nic nie otrzymałem żadnego zwrotu ..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Madridista64 Anulowałam płatność do anulowanego przez Ciebie zamówienia, więc w ciągu kilkunastu minut karta podarunkowa powinna być ponownie dostępna na Twoim koncie. Zobaczysz ją w koszyku podczas wyboru metody zapłaty.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Serdecznie dziękuje za pomoc 😉 !