Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wczoraj chciałem zakupić 3 produkty od różnych sprzedawców , miałem do tego kupony podarunkowe otrzymane w pracy do wykorzystania . A więc wybrałem sobie 3 produkty , miejsce docelowe dostarczenia + praktycznie całą płatność miał pokryć kupon podarunkowy po wpisaniu kodu chciałem przejść do płatności , zostałem przekierowany do strony z banku ale wystąpił problem i moja płatność została przerwana więc postanowiłem anulować cały zakup . Czy ja te kartę podarunkową otrzymam znów na swoje konto ? Bo aktualnie nic nie otrzymałem żadnego zwrotu ..
@Madridista64 Anulowałam płatność do anulowanego przez Ciebie zamówienia, więc w ciągu kilkunastu minut karta podarunkowa powinna być ponownie dostępna na Twoim koncie. Zobaczysz ją w koszyku podczas wyboru metody zapłaty.
Serdecznie dziękuje za pomoc 😉 !