Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wystawiłem negatywny komentarz ze względu na moją opinię i też jako przestrogę dla przyszłych kupujących. Sprzedawca kontaktował się w tej sprawie i chciał w tej sprawie wywrzeć wpływ, że jednak wszystko jest w porządku. Nie zgodziłem się i nie chciałem usunąć komentarza. Po kilku tygodniach zwrócił mi pieniądze za towar, a nawet o to nie prosiłem. Teraz przyszła mi na mail prośba z usługi allegro o akceptację usunięcia komentarza.
Pytanie brzmi, czy w takim razie jestem zmuszony usunąć komentarz? Nie wiem czy jest to tutaj taka praktyka. Tak czy inaczej, nadal nie zmieniam swojej opinii zawartej w komentarzu.
Pozdrawiam
Wszedłem teraz na te aukcje i zobaczyłem ze łącznie kupiłem 60 nasion z czego 2 tylko wzeszły - koszmarnie mały wynik.
W opisie nie ma napisane nic o tym, że nasiona w ogóle wzejdą. Chore. Patrząc na to, rzeczywiście nie mogę podważyć nic z opisu i będę zmuszony wręcz zmienić komentarz, żeby nie bujać się po sądach.
Mam nauczkę na przyszłość, nasion nie kupuję na allegro, bo to tylko pole do rozwoju nadużyć i oszustw.
Dziękuję wszystkim za opinię.
@Druid42 Na przyszłość przed wystawieniem komentarza w przypadku kiedy cokolwiek jest nie tak z zakupem należy w pierwszej kolejności skontaktować się ze sprzedającym i złożyć reklamację - niezależnie od wartości towaru - mam przekonanie graniczące z pewnością, że sprzedający by tą reklamację uznał i przysłał Ci nowe nasiona lub w inny sposób zrekompensował tą sytuację.
Ja np. ostatnio zamawiałem dwie dętki do hulajnogi gdzie wysyłka kosztowała tyle samo co te dętki. Jedna okazała się mieć wadliwe klejenie wentyla - zgłosiłem reklamację i otrzymałem nową dętkę za dwa dni a sprzedający otrzymał ode mnie bardzo miły, pozytywny komentarz.
Tak powinno się postępować w cywilizowany sposób.
Uważam, że dopiero w przypadku kiedy sprzedający olał by twoją reklamację to można wystawiać takie komentarze...
Może nie wiesz jak to działa z perspektywy sprzedających ale czasem nawet jeden negatywny komentarz (bardzo często całkowicie niesłuszny) potrafi bardzo zepsuć reputację i sprzedaż, może stracić wysyłki SMART itp.
Większość kupujących nie zdaje sobie sprawy jak działają negatywy
@Druid42 Na nasiona możesz się naciąć wszędzie > żona kupuje w zaprzyjaźniomym sklepie > efekty są różne > tak jak pisałem wcześniej.