anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest jakaś awaria?

MAMY ROZWIĄZANIE!
swistaqpc
#2 Obserwator#

Witam serdecznie. Czy jest jakaś awaria lub przerwa techniczna? W różnych momentach pojawia się komunikat:

Nie możemy wyświetlić tej strony.

To nie Twoja wina, spróbuj ponownie za jakiś czas.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@swistaqpc Cześć. 🙂 Czy taka sytuacja ma miejsce w przeglądarce czy aplikacji? Nie pojawiły się podobne zgłoszenia, u mnie problem nie występuje. 

Spróbuj proszę wykonać standardowe czynności, czyli wyczyść pliki cookies, zaktualizuj aplikację, przeglądarkę i sprawdź, czy to samo dzieje się w trybie incognito. 🙂 

oznacz moderatorów
swistaqpc
#2 Obserwator#

Przez przeglądarkę na komputerze - Chrome. Klikanie kategorii, podglądanie ofert sprzedającego... itp. Ale dziękuję, przeczyszczenie cookies pomogło 🙂 🙂 😘

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiemy tu na forum o żadnej awarii, wyczyść przeglądarkę.

oznacz moderatorów
Client:60599754
#7 Wielbiciel#

Witam również ten sam problem strona bardzo wolno się ładuje, nie widać ikonek sprzedających ofert, ten sam komunikat zarówno na aplikacji jak i na przeglądarce chrome

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:60599754 Cześć. 🙂 Skoro u @swistaqpc pomogło, to Tobie również zalecam przeczyszczenie danych przeglądarki (i ewentualnie jej zaktualizowanie) 🙂 

oznacz moderatorów