Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:63301083 Na Allegro nie ma formularza reklamacyjnego. Jeśli sprzedawca go sobie życzy, niech Ci go udostępni, poszukaj go w powiadomieniach po zakupie. Reklamację możesz też złożyć mailowo.
To proste pismo - data, Twoje dane, dane sprzedawcy, nazwa towaru, data zakupu, opis wady i żądania, na przykład naprawa, wymiana, zwrot wszystkich kosztów. Towar odsyłasz na swój koszt, a sprzedawca Ci go zwraca.
Dzieki
@Client:63301083 złóż własną reklamacje z tytułu rękojmi na mejla sprzedawcy, skoro pisze o formularzu reklamacyjnym jednocześnie go nie wskazując. 😉
@Client:63301083 tu masz przydatne formularze 🙂
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/
Dzięki
Cześć, chciałem zapytać czy jest możliwość anulowania zwrotu towaru?
Złożyłem wniosek , że zwracam towar. Okazało się jednak, że jest właściwy i go potrzebuję. Nie chcę go zwracać i nie chcę by kupujący musiał przechodzić przez proces zwrotu, czy jest możliwość by zamówienie otrzymało ponownie status jako realizowane?
Nie ma potrzeby anulowania zwrotu, po prostu nie odeślesz przedmiotu a sprzedawca nie zwróci Ci pieniędzy. Możesz go o tym poinformować mailem. Jeśli mimo to wystąpi o zwrot prowizji od sprzedaży, a będzie miał taką możliwość, w mailu od Allegro zaprzeczysz, że do zwrotu doszło.
A co zrobić gdy złożyłam wniosek zwrotu trzech sztuk przedmiotów bez wysyłki a okazało się ,że potrzebna będzie 1 sztuka i chciałabym zmienić wniosek na zwrot 2 sztuk.
jest opcja że wybierz tam dwie sztuki zwrot i jak ci przyjdą to dwie odeslij
Napisz do sprzedawcy ile chcesz odesłać i tyle mu wyślij.
Chciałabym anulować zwrot towaru jak to zrobić
Przed wysyłką? Po prostu napisz do sprzedawcy, aby pomimo anulowania wysłał towar. To wystarczy. Po wysyłce i odebraniu towaru nic nie musisz robić. Sprzedawca nie odda wpłaty bez odesłania towaru.
Skoro Pani chce anulować zwrot to moim zdaniem zakupiony przedmiot otrzymała zgłosiła jego zwrot do sprzedawcy, jednak nie chce go odsyłać - więc po prostu tego niech nie robi i tyle.
Pan natomiast pisze o anulowaniu zakupu jeszcze przed dokonaniem wysyłki tak mniemam.
"Pan" pisze o anulowaniu odstąpienia od umowy w ogóle. Lepiej napisać za dużo, niż nie napisać nic.
Witam,
mam takie pytanie, jak kupujący może anulować prośbę zgłoszenia zwrotu przy zakupie? W skrócie doszło do tego, że zakup przeszedł na kupującego i sam będzie kontaktował się ze sklepem w celu albo zwrotu pieniędzy albo reklamację/serwis produktu na swoje dane i żeby nie doszło do sytuacji, że otrzyma od sprzedawcy pieniądze ze zwrotu i dodatkowo jeszcze zgłosi się do sklepu w którym został kupiony produkt o dodatkowe pieniądze i po prostu chcieliśmy anulować tą prośbę o zwrot, tzn. żeby kupujący ją anulował
Nie da się systemowo anulować wysłanego formularza zawrotu. Po prostu klient informuje mailem, że rezygnuje ze zwrotu, nie odsyła towaru, a sprzedawca nie oddaje pieniędzy.
Ok dobrze wiedzieć, to poinformuję żeby wysłał w wiadomości prywatnej takie zdanie i powinno wystarczyć w razie gdyby potem był jakiś problem z allegro, że jednak nie doszło do zwrotu za sprzedaż a okazało by się, że kupujący już kasę wyciągnął ze sklepu i jeszcze próbuje ze zwrotu z allegro
@KCenterShop Najbezpieczniej niech klient powtórnie kupi towar.
@milka1234567890 tzn.? zwróci do sklepu w którym kupiłem i gdzie zostanie przepisany mu zakup i tam zwróci towar i niech zwrócą mu gotówkę i wtedy kupi ponownie? bo u mnie już drugiego takiego orbitka nie ma