Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
sprzedający twierdzi, że zwrócił mi należność za zwrot poprzez Allegro 06/08/2021. Na karcie produktu widzę, że "zwrot został zakończony". Mimo tego nie otrzymałam ani maila od Allegro o zwrocie, ani przelewu na konto.
Czy powinnam coś zrobić aby utrzymać należność? Gdzieś kliknąć (w finansach)? Czy jest to tylko informacja, że zwrot został zaakceptowany, ale nie potwierdza przelania środków?
Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
Dziękuję i pozdrawiam!
PO zwrocie Allegro wysyła maila, sprawdź dokładnie, nie masz maila sprzedający nie zwrócił, wówczas najlepiej otworzyć dyskusję i zapytać tam dlaczego nie masz kasy: https://allegro.pl/dyskusje/nowa zapytajmy, oni mają wgląd: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję, tak też zrobię 🙂
Pozdrawiam!
@kat6713 Taki zwrot trwa około 3 dni robocze, o ile sprzedawca faktycznie go zlecił. Poczekaj jeszcze. Jeśli zlecił, powinnaś otrzymać powiadomienie mailowe od Allegro. Jeśli maila nie było i nie będzie, sprzedający mógł pieniędzy nie oddać. Upomnij się ponownie o zwrot u sprzedającego. Jeżeli nadal będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odzyskasz.
Nie otrzymałam kompletnie żadnej informacji o zleceniu zwrotu. Jestem na allegro już bardzo długi czas i właśnie z doświadczenia wiem, że jeśli cokolwiek dzieje się że zwrotem to zawsze od Allegro otrzymuję taką informację, a pieniądze trafiają na konto w tym samym bądź w następnym dniu roboczym (może 1 na 10 przypadków). Tutaj sprzedający się upiera, że zwrotu dokonał (po kilku mailach przypominających o zwrocie), ale informacji ani wody ani słuchu. I to właśnie mnie zaniepokoiło.
@kat6713 6.08.2021 nie widzę żadnego zwrotu, ale masz dwa zwroty w okolicach tej daty za zamówienia nr. 5d46ae82-e979-11eb-8ef7-79c156f39be5 (zwrot 9.08.2021) oraz nr. 2adebb41-ea2d-11eb-be5e-3f0eea9fcb93 (zwrot dzisiaj). Powinnaś otrzymać od nas wiadomość e-mail, a sama wpłata może trafić na Twoje konto dziś do końca dnia lub jutro (w przypadku tego drugiego zwrotu). Daj proszę znać czy wszystko się zgadza czy chodzi o inne zamówienie?
Pierwszy zwrot otrzymałam już wczoraj, na drugi podany czekam.
Niestety ani jeden ani drugi nie dotyczy zwrotu o którym mowa...
@kat6713 podaj proszę numer zamówienia, o którym pisałaś
Chodzi o zamównie nr 3c76b6b1-e20c-11eb-8acd-cb988389a316
@kat6713 dziękuję za przesłanie tej informacji, skontaktowaliśmy się ze sprzedającym, ponieważ chociaż rzeczywiście zlecił zwrot to nie doszedł on do skutku. Pomożemy wykonać go poprawnie i wkrótce powinnaś otrzymać informację o dokonaniu zwrotu. Gdybyś nie otrzymała e-maila od nas do czwartku to proszę napisz tu ponownie.