anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mam coś teraz zrobić aby otrzymać zwrot?

kat6713
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
sprzedający twierdzi, że zwrócił mi należność za zwrot poprzez Allegro 06/08/2021. Na karcie produktu widzę, że "zwrot został zakończony". Mimo tego nie otrzymałam ani maila od Allegro o zwrocie, ani przelewu na konto.
Czy powinnam coś zrobić aby utrzymać należność? Gdzieś kliknąć (w finansach)? Czy jest to tylko informacja, że zwrot został zaakceptowany, ale nie potwierdza przelania środków?

Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.

DziękujęInkedPrzechwytywanie_LI.jpg i pozdrawiam!

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

PO zwrocie Allegro wysyła maila, sprawdź dokładnie, nie masz maila sprzedający nie zwrócił, wówczas najlepiej otworzyć dyskusję i zapytać tam dlaczego nie masz kasy:  https://allegro.pl/dyskusje/nowa zapytajmy, oni mają wgląd: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kat6713
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, tak też zrobię 🙂

 

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kat6713 Taki zwrot trwa około 3 dni robocze, o ile sprzedawca faktycznie go zlecił. Poczekaj jeszcze. Jeśli zlecił, powinnaś otrzymać powiadomienie mailowe od Allegro. Jeśli maila nie było i nie będzie, sprzedający mógł pieniędzy nie oddać. Upomnij się ponownie o zwrot u sprzedającego. Jeżeli nadal będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odzyskasz.

oznacz moderatorów

kat6713
#8 Zapaleniec#

Nie otrzymałam kompletnie żadnej informacji o zleceniu zwrotu. Jestem na allegro już bardzo długi czas i właśnie z doświadczenia wiem, że jeśli cokolwiek dzieje się że zwrotem to zawsze od Allegro otrzymuję taką informację, a pieniądze trafiają na konto w tym samym bądź w następnym dniu roboczym (może 1 na 10 przypadków). Tutaj sprzedający się upiera, że zwrotu dokonał (po kilku mailach przypominających o zwrocie), ale informacji ani wody ani słuchu. I to właśnie mnie zaniepokoiło.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kat6713 6.08.2021 nie widzę żadnego zwrotu, ale masz dwa zwroty w okolicach tej daty za zamówienia nr. 5d46ae82-e979-11eb-8ef7-79c156f39be5 (zwrot 9.08.2021) oraz nr. 2adebb41-ea2d-11eb-be5e-3f0eea9fcb93 (zwrot dzisiaj). Powinnaś otrzymać od nas wiadomość e-mail, a sama wpłata może trafić na Twoje konto dziś do końca dnia lub jutro (w przypadku tego drugiego zwrotu). Daj proszę znać czy wszystko się zgadza czy chodzi o inne zamówienie? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kat6713
#8 Zapaleniec#

Pierwszy zwrot otrzymałam już wczoraj, na drugi podany czekam.

Niestety ani jeden ani drugi nie dotyczy zwrotu o którym mowa...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kat6713 podaj proszę numer zamówienia, o którym pisałaś 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kat6713
#8 Zapaleniec#

Chodzi o zamównie nr 3c76b6b1-e20c-11eb-8acd-cb988389a316

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kat6713 dziękuję za przesłanie tej informacji, skontaktowaliśmy się ze sprzedającym, ponieważ chociaż rzeczywiście zlecił zwrot to nie doszedł on do skutku. Pomożemy wykonać go poprawnie i wkrótce powinnaś otrzymać informację o dokonaniu zwrotu. Gdybyś nie otrzymała e-maila od nas do czwartku to proszę napisz tu ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów