Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem zegarek 07.12.2019 pół roku później zegarek przestał działać, wysłałem towar do sprzedawcy, ponieważ zgodził się na naprawdę. Zegarek dostałem spowrotem, natomiast bateria trzymała krócej i po 10miesiacach zegarek przestał działać kompletnie (był rzadko używany więc minął spory czas od zakupu) sprzedawca twierdzi że bateria ma rok gwarancji, tyle że ja już po pół roku od zakupu miałem z nim problem który został zatuszowany i na nowo można było zobaczyć co wyświetla tyle że bardzo krótko.. problem był i problem jest bo sprzedawca nie poczuwa się już do naprawy ani wymiany sprzętu chociaż tak jak już wspomniałem problem był po pół roku od kupna, a "miałem rok" na oddanie/naprawę. Czy jest szansa bym mógł jeszcze coś z tym zrobić? Zegarek kosztuje 400zl więc dla mnie to pół tysiąca prawie.. pomocy.
Zegarek się popsuł czy tylko bateria się wyczerpała? Może wystarczy ją wymienić i będzie chodził dalej ,sprawdź to wiele nie kosztuje.
@SeniorQ Na zegarek masz 2 lata rękojmi. Jeżeli towar był już naprawiany, a wada wystąpiła po raz drugi i jest to wada istotna, masz prawo do odstąpienia od umowy na podstawie art. 560 Kc.
Złóż ponownie pisemną reklamację z rękojmi, nie z gwarancji, powołując się na wyżej wskazany artykuł i odeślij zegarek. Jeżeli wada jest istotna, sprzedawca powinien Ci oddać pieniądze. Jeśli nie jest, powinien ponownie naprawić towar lub go wymienić.
Po złożeniu reklamacji możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma od Allegro odpowiedni komunikat.