Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę sfinalizować płatności. Nie zostałem przekierowany na stronę płatności. Teraz widnieje napis PŁATNOŚĆ ANULOWANA. Gdy klikam Ponów płatność wyskakuje okno z napisem o treści:
Nie można zaktualizować parametrów dostawy
Spróbuj ponownie
@MichasJ10 Wyczyść, zmień przeglądarkę i spróbuj ponownie. Jeśli to nie pomoże, anuluj cały zakup i kup to samo ponownie.
Anulować możesz tak;
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli nie masz takiej opcji, wyślij sprzedawcy maila z informacją o rezygnacji z zakupu.
@MichasJ10 widzę Twoje dwa dzisiejsze zamówienia i oba mają status płatności "zakończona". Czy udało się sfinalizować płatność czy piszesz o sytuacji na innym koncie?
Chodziło o transakcję:
Problem rozwiazany. Aplikacja na telefonie pomogła
Dzięki. Ogarnę temat mailowo bo nie się nic innego zrobić