Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Chciałabym się dowiedzieć co mogę zrobić w takiej sytuacji . Zakupiłam sprzęt na allegro ( tv 55 cali używany za 1200 zł plus wysyłka). Telewizor był zakupiony w styczniu na aukcji kupujący zaznaczył że telewizor jest w 100 % sprawny i działa poprawnie równie byla gwarancja na okres 1 msc i reklamacja która była zaznaczona na 12 msc . Telewizor po 5 msc używania przestał działać, zaczął pokazywać się na nim pasek czarny ( migaczacy) i wyłączał się , plomby gwarancyjne nie naruszone . Pisałam do sprzedającej że chce skorzystać z prawa rękojmi ponieważ miesiac po użytkowaniu wszystko działało a teraz telewizor przestał się załączać. Sprzedająca odmówiła pomocy tłumacząc że miałam tylko miesiąc gwarancji która już minęła. Moje pytanie jest takie czy mam prawo nadal upierać się przy swoim i skorzystać z prawa rekojmi czy jestem na przegranej pozycji względem kupionego używanego sprzętu i tego że była informacja iż jest tylko miesiąc gwarancji .
@Client:74133119 kupiłeś od firmy czy prywatnego?
Poczytaj o rękojmi. Sprzedawca nawet prywatny nie może Ci odmówić przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmi. Otwórz dyskusje na allegro jeżeli możesz.
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jeżeli nie możesz otworzyć dyskusji napisz przez ten formularz i opisz problem
Możesz międzyczasie poczytać o POK
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
@Client:74133119 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. To Ty decydujesz, czy korzystasz z gwarancji czy z rękojmi. Jeśli kupiłeś od firmy-sklepu używany telewizor, masz minimum rok rękojmi. Jeśli od osoby prywatnej, która w opisie aukcji nie wyłączyła lub nie ograniczyła rękojmi, masz 2 lata. Z tego co piszesz, w opisie ograniczono rękojmię do roku, więc możesz z niej skorzystać. Wyślij sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Naprawa lub wymiana i wysyłki reklamacyjne także na koszt sprzedawcy. Jeśli będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację z rękojmi i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Gdyby Dyskusja nie przyniosła rozwiązania, zamknij ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sprzedawca otrzyma info o Twoim wniosku i wtedy prawdopodobnie błyskawicznie załatwi sprawę zgodnie z zasadami bo wie, że wypłata rekompensaty może spowodować zablokowanie jego konta.
Spiesz się, na Dyskusję i POK masz tylko 180 dni od zakupu.
Witam właśnie tak zrobiłam wysłałam reklamacje a sprzedająca nadal stoi przy swoim że nie bierze już odpowiedzialności za sprzęt w takim razie otworze dyskusje , dziękuję za pomoc