Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie, niestety wiem że za gapowe się płaci ale może jest jakaś możliwość cofnięcia zamówienia?
10.02 dokonałam zakupu i niestety nie zauważyłam, mój błąd ;( że wysyłka jest z Chin.
Na dzień dzisiejszy jak wchodzę w zakładkę śledź przesyłkę, wyświetla mi się że jest w trakcie przygotowania. Czy jeżeli jeszcze nie została wysłana i nie ma numeru przesyłki można to jakoś cofnąć i liczyć na zwrot pieniędzy?
Pozdrawiam,
Ewelina
Tak, wyślij do sprzedawcy informację o odstąpieniu od umowy, podaj numer konta i poproś o zwrot środków.
Dziękuję za pomoc 🙂
@ewelinka3337 Zawsze można przed odbiorem przesyłki, są trzy metody;
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
W każdym przypadku, jeśli sprzedawca jeszcze nie nadał paczki, musi Ci oddać całą wpłatę. Jeśli już nadał, nie musisz jej odbierać, a on wtedy może Ci potrącić jedynie koszt jej powrotu do niego.
Ślicznie dziękuję za podpowiedź.