anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można cofnąć zakup?

ewelinka3337
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam pytanie, niestety wiem że za gapowe się płaci ale może jest jakaś możliwość cofnięcia zamówienia?

10.02 dokonałam zakupu i niestety nie zauważyłam, mój błąd ;( że wysyłka jest z Chin.

Na dzień dzisiejszy jak wchodzę w zakładkę śledź przesyłkę, wyświetla mi się że jest w trakcie przygotowania. Czy jeżeli jeszcze nie została wysłana i nie ma numeru przesyłki można to jakoś cofnąć i liczyć na zwrot pieniędzy?

Pozdrawiam,

Ewelina

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Tak, wyślij do sprzedawcy informację o odstąpieniu od umowy, podaj numer konta i poproś o zwrot środków. 

oznacz moderatorów

ewelinka3337
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ewelinka3337 Zawsze można przed odbiorem przesyłki, są trzy metody;

 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

W każdym przypadku, jeśli sprzedawca jeszcze nie nadał paczki, musi Ci oddać całą wpłatę. Jeśli już nadał, nie musisz jej odbierać, a on wtedy może Ci potrącić jedynie koszt jej powrotu do niego.

oznacz moderatorów

ewelinka3337
#7 Wielbiciel#

Ślicznie dziękuję za podpowiedź.

oznacz moderatorów