Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dałam zwrot zamówienia, lecz już nie chce zwracać zamówienia
@Client:79489003
Czy można ponowić anulowane zamówienie
W przypadku anulowania zamówienia - "ponowienie" polega na ponownym dokonaniu zakupu.
Jeżeli zamiast anulowania został wypełniony formularz zwrotu z opcją ODSTĄPIENIE (czyli zostało wysłane Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy i zadeklarowano chęć odesłania rzeczy) to najbezpieczniejszym (prawnie) dla Kupującego rozwiązaniem jest zwrot tej rzeczy zgodnie z Art.34 kc
Niektórzy radzą, żeby "po prostu nie odsyłać", ale:
Nieodesłanie rzeczy do sprzedawcy może być obarczone ryzykiem ew. problemów.
Po wypełnieniu formularza zwrotu (z wybraną opcją: Odstąpienie) złożyłaś sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (z Art. 27 UoPK).
Zgodnie z Art.34 ww Ustawy: na kupującym ciąży obowiązek zwrotu (odesłania) rzeczy do sprzedawcy w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia, a po upływie którego sprzedawca może (nie musi) naliczać kupującemu opłaty za bezumowne korzystanie z nieodesłanej rzeczy będącej powtórnie własnością sprzedawcy.
Problem może pojawić się także w przypadku gdybyś ew. chciała w przyszłości składać reklamację z tytułu rękojmi - bo jako bezumowny posiadacz rzeczy - po tym jak transakcja została uznana prawnie za niebyłą - nie będziesz miała uprawnień do reklamacji.
napisz do sprzedawcy że jednak zostawiasz przedmiot ,i zachowaj tą wiadomość .Sprzedawca jestem pewien nie będzie tobie robił problemów.
@Client:79489003 Po prostu nie odsyłaj towaru, a sprzedawca nie odda Ci pieniędzy. Poinformuj tylko sprzedawcę o rezygnacji ze zwrotu, ucieszy się.