Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Postaram się w skrócie opisać problem .
Zakup 2021.05.04 kosiarka spalinowa ,pracowała niewiele godzin,wadliwa obudowa .
1 zgłoszenie serwisowe :
Data zgłoszenia reklamacji : 19.08.2021 -paczka odebrana 20.08
Data wpłynięcia do serwisu : 09.09.2021
Planowane rozpatrzenie naprawy : 01.09.2021
Zakończenie naprawy : 2021-09-23 - opinia :Brak możliwości naprawy urządzenia, proszę zwrócić się do sprzedawcy w celu wymiany urządzenia na nowe lub zwrot gotówki. Nie zdążyłem się skontaktować ,sprzedawca wysłał nową ! Sprzęt reklamowany był w serwisie CENTRALNYM NAC i przechodzi na własność firmy NAC.
Kosiarka nowa tylko odpalona ta sama wada !
2 zgłoszenie serwisowe :
Data zgłoszenia reklamacji : 03.10.2021-paczka odebrana 04.10
Data wpłynięcia do serwisu : 19.10.2021
Planowane rozpatrzenie naprawy : 14.10.2021
Zakończenie naprawy : 2021-10-26 -opinia : Brak możliwości naprawy urządzenia, proszę zwrócić się do sprzedawcy w celu wymiany urządzenia na nowe lub
zwrot gotówki. Sprzęt reklamowany był w serwisie CENTRALNYM NAC i przechodzi na własność firmy NAC.
Po drugiej decyzji serwisu wysłałem wiadomość @ do sprzedawcy informując o odstąpieniu od umowy na podstawie art 560 § 1 Kodeksu cywilnego ,w odpowiedzi zaproponowano mi model innej firmy tańszy od reklamowanego o 20 zł ,ponowiłem swoją rezygnację i kontakt się urwał !
Od sierpnia brak sprzętu ,kasa utopiona i co dalej ?
Poproś Allegro o pomoc tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... zażądaj tam wymiany, dlaczego oddawałeś sprzęt do serwisu? należy reklamować z tytułu rękojmi, odpowiada za towar sprzedawca: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Allegro nie pomoże bo minęło 182 dni od daty zakupu ,sprzedawca nie jest serwisantem odsyła do serwisu D2D i tam zaczyna się cała opisana wyżej szopka z przekierowaniami przesyłek w różna dziwne miejsca w Polsce co wydłuża czas naprawy -wymiany -opinii .Sprzedawca nie podejmie decyzji nie mając opinii z serwisu głównego !
Napisz proszę a nie mów że nie pomoże.
Ok ,dziękuję za pomoc .
Sprzedawca będzie musiał odezwać się jak tam napiszesz, nie ma znaczenia że sprzedający nie jest serwisantem, przeczytaj o rękojmi, warto.
Napisałem do allegro zgodnie z zaleceniami i co ,i nic sprzedający nadal nie wysłał mi towaru który powinien po serwisie wydać w dniu 26-10-2021 r,wciska mi jakiś inny model którego nie chcę a pomimo to proponuję mi dopłatę co jest niezgodne z K.C
cyt sprzedawcy :
Dzień dobry,
Dziękuję za potwierdzenie chęci wymiany urządzenia na nowe.
Proszę również o potwierdzenie, że godzi się Pan na tą wymianę akceptując i przyjmując wady tego modelu, o których Pan pisał i świadom ich istnienia, nie będzie z tego tytułu rościł żadnych roszczeń.
Niezwłocznie po potwierdzeniu, zostanie wydane nowe urządzenie.
Ewentualnie, w ramach gestu handlowego, moja propozycja wymiany na inny, wybrany model (z możliwością dopłaty) pozostaje aktualna.
@endriug16 Jeśli składasz reklamację na podstawie rękojmi po raz pierwszy, sprzedawca nie musi oddawać pieniędzy, może towar naprawić lub wymienić. Dopiero po wystąpieniu drugiej wady istotnej możesz żądać bezwarunkowo zwrotu środków po odstąpieniu od umowy na podstawie art. 560 Kc. Ale nie reklamuj z żadnych gwarancji, tylko z obowiązkowej dla sprzedawców rękojmi. Poczytaj w necie o rękojmi. Przy gwarancji warunki dyktuje gwarant, czyli sprzedawca, importer, producent. Przy rękojmi warunki dyktuje Ustawa.
Jeśli Allegro nie chce Ci pomóc, zgłoś się do najbliższego rzecznika konsumentów, pomagają bezpłatnie.
Wszystko rozumiem ,problem w tym że sprzęt był 2 razy reklamowany na gwarancji ,i na obecną chwilę sprzedający nie chce mi wymienić (wydać)towaru zgodnie z zaleceniami serwisu :pis przeprowadzonej naprawy :
Zakończenie naprawy : 2021-10-26
Brak możliwości naprawy urządzenia, proszę zwrócić się do sprzedawcy w celu wymiany urządzenia na nowe lub
zwrot gotówki.
Sprzedający zaproponował inny model którego nie chcę i to jeszcze z dopłatą .Na zwrot gotówki się nie zgodził .
@endriug16 poprosiłam o otwarcie dyskusji w Twoim imieniu i wsparcie w niej naszego pracownika. Poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
@endriug16 otwarcie dyskusji nie będzie techicznie możlwie, ale skontaktowaliśmy się ze sprzedającym. Napisaliśmy do Ciebie w sprawie nr. 18795637.
Sprawdź proszę skrzynkę e-mailową, a w wiadomości do sprzedającego możesz wnioskować o odstapienie z uwagi na wady. Gdybyś napotkał problemy to napisz proszę do nas ponownie w sprawie nr. 18795637.
Bardzo dziękuję za pomoc .
Wystąpiłem z wnioskiem o odstąpienie od umowy z uwagi na wady.
Sprzedawca odpowiedział cyt:
Dzień dobry,
@endriug16 Odpisz, że nie zgadasz się na żadne kolejne wymiany i naprawy, ani nie akceptujesz żadnych wad. Towar ma być sprawny i zgodny z opisem, a jeśli taki nie jest, odstępujesz od umowy. Odstąpienie od umowy to zwrot kosztów.
Tak jak wspomina Allegro, pisz też do nich i proś o pomoc.
@endriug16 tak jak radzi @xyz96 możesz się nie zgodzić na propozycję sprzedającego. Napisałam też ponownie do odpowiedniego zespołu, aby wysłał jeszcze jedną wiadomość do sprzedającego. Mam nadzieję, że to pomoże. Dam znać, gdy dowiem się czegoś więcej!
@endriug16mogę z ciekawości zapytać co to za wada?
Wada polega na wyginającej się obudowie co powoduje że nuż tnący zaczyna uderzać o obudowę.
Nie zgadzaj się już na żadną wymianę ani naprawę.
I tak to właśnie sprzedawca zamiast wycofać produkt ze sprzedaży woli ograniczyć prawa kupującemu !
Dzień dobry,
@endriug16 To jest działanie bezprawne. On nie może wyłączyć możliwości reklamacji z jakiejkolwiek wady. Ta odpowiedź świadczy o głupocie sprzedawcy i jego kombinatorskim podejściu do reklamacji. Proś o pomoc Allegro w Dyskusji. Do skutku. Jeżeli Allegro Ci nie pomoże, wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Na wniosek masz 6 miesięcy od zakupu, ale w wyjątkowych sytuacjach czas ten może zostać wydłużony. Do POK pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Kolejna wiadomość od sprzedawcy .
Dzień dobry,