Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ sprzedawca twierdzi że anulował zamówienie, jest ono ciągle widoczne jako opłacone a nie anulowane, stwierdził, że niby zrobili zwrot na peyu allegro.
@Client:69536512
Sprzedający na Allegro nie ma technicznych (ani prawnych) możliwości aby "anulować zamówienie". Anulować (tylko w niektórych przypadkach) ma możliwość Kupujący albo Allegro.
stwierdził, że niby zrobili zwrot
Zrobienie "zwrotu" (ani przez Sprzedającego, ani przez Kupującego) - nie jest anulowaniem zamówienia .
Zwrot pieniędzy dokonany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Allegro jest potwierdzany mail-em od Allegro - to najszybszy sposób zweryfikowania czy pieniądze zostały zwrócone przez Sprzedawcę (zanim jeszcze trafią na właściwe konto).
@Client:69536512 Widzę, że sprzedający zlecił dzisiaj zwrot całej kwoty. Pieniądze w ciągu 2/3 dni roboczych trafią na Twoje konto.