anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę anulować zakup jeśli towar nie został jeszcze wysłany?

Client:49076921
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

jak i czy mogę anulować zakup już opłacony, ale nie wysłany jeszcze? Zastanawiam się, bo jest odnośnik do ich wysyłki, ale jeszcze ich nie dostałam, więc nie wiem jak zareaguje system jeśli zwrócę przedmioty, ale ich nie wyślę

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49076921 jeśli status zamówienia został zmieniony, to nie będzie już możliwości anulowania zamówienia, ale możesz kliknąć "zwróć zakup" w zakładce Moje zakupy i w ten sposób poinformować sprzedającego, że rezygnujesz z zamówienia. 
Polecam dodatkowo napisać przez Centrum wiadomości żeby na pewno nie wysłał przedmiotu do Ciebie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów