Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czy da się anulować zakup, który nie został jeszcze wysłany na Allegro Lokalnie? Od paru dni widnieje status "oczekuje na nadanie", a mi zależy na czasie. Widzę jedynie opcje "zgłoś problem z zakupem"
Pozdrawiam
@kamoze1 jeśli minął czas na wysyłkę to "zgłoś problem z zakupem" , na Lokalnie nie ma opcji anulowania , możesz tylko dogadać się ze sprzedawcą
a może użyć opcji zgłoś problem i tam napisać, że proszę o anulowanie? Zapytałem czy da radę wysłać to jedynie odczytuje i nie odpisuje, więc nie wiem czy się dogadam w wiadomości z nim o anulowaniu
@kamoze1 Na AL nie ma opcji anulowania ani zwrotu zakupionego towaru, zakup od prywatnego sprzedającego nie podlega takowym, sprzedajacy ma 7dni na wysłanie i tylko dogadanie się z nim może to zmienić.
@kamoze1 na Lokalnie są prywatni sprzedawcy , w odróżnieniu od przedsiębiorców nie siedzą non stop na kompie , użyj wskazanej opcji , jeśli się loguje na konto to , albo problem rozwiąże , albo zrobi to za niego allegro .