anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę poprosić w dyskusji o zdjęcie produktu

sylwsiaraJder
#9 Pomysłodawca#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Cześć.  Czy jako sprzedający (konto firmowe) moge poprosić w dyskusji kupującego o zdjęcie produktu,  chodzi o to, ze klient kupił Produkt, niby był uszkodzony? Nie chciał zwrotu tylko naprawę, serwisant wymienił czesc, sprawdził podpial, wszystko działa elegancko, opinie wystawił została razem z produktem odesłana do klienta. Jak mu odesłaliśmy stwierdził ze produkt jest za głośny i chce go oddać bo jeszcze nie minęło 14 dni, widziałam jak wyglądała ta rzecz gdy do nas przyjechała. Wiec w dyskusji poprosiłam go o zdjęcie „bardzo proszę o zdjęcie stanu rzeczywistego prostownika” zastanawiam się czy coś takiego można robić , wyjadę mi się, ze można, ale chciałam się upewnić 
klient nic nie odpisał jeszcze. 
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@sylwsiaraJder jak chce zwrócić i to zgłosił to po co Ci zdjęcie, czas już się liczy od chwili odstąpienia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sylwsiaraJder
#9 Pomysłodawca#

Ale ja się zapytałam o co innego. 
Dziś w konsultacji z Allegro na czacie, Allegro miało się wypowiedzieć w tej dyskusji ale pwoiedzial, ze nie widzi stanu faktycznego tego produktu i nie może tego zrobić 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sylwsiaraJder możesz poprosić a kupujący może to olać i odesłać Ci produkt w ramach odstąpienia co już zgłosił przed upływem 14 dni 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sylwsiaraJder
#9 Pomysłodawca#

Ale zwrot sobie zrobił jak odsyłał do nas gdy twierdził ze się popsuło… sam nie wiedział, czy to będzie zwrot czy reklamacja. Nie było dezycji z jego strony, dopiero gdy skontkowal sie ze mną telefonicznie 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sylwsiaraJder O zdjęcie produktu w Dyskusji możesz prosić, ale nie zmusisz kupującego do jego zamieszczenia. Skoro zgłosił chęć rezygnacji w ciągu 14 dni, niech odeśle towar, Ty oddaj pieniądze i zapomnij o sprawie. Do rezygnacji ma prawo. Jeśli nawet za pierwszym razem reklamował, to teraz zgłasza rezygnację z towaru. 

oznacz moderatorów