Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę wystawić opinię sprzedawcy jeśli towar do mnie nie dotarł mimo zakupu dwa razy.
Robiłam dwie wpłaty i obie wróciły. Za pierwszym nieudanym zakupem otrzymałam informację, że towar wrócił do nich i odesłali pieniądze. Mogę zakupić ponownie i to zrobiłam. Okazało się, że znowu nie dotarł do mnie i po moim pytaniu co się dzieje, dostałam tylko informację, że pieniądze zwrócono. Straciłam miesiąc czasu licząc, że otrzymam towar. Zostałam zlekceważona. Chciałabym innych ostrzec o takiej sytuacji.
Zwolnij bo tu coś dziwnego jest. Jak zawinił sprzedawca to jasne, że możesz ale jak zawinił dostawca to by było troszkę nie sprawiedliwe. Paczki były wysłane, masz maile z potwierdzeniem? Co mówi śledzenie? Jeśli to było allegro one to prawdopodobnie sprzedawca jest winny jedynie tego, że włączył przymusową dostawę by móc wysyłać smartem... Tam co chwilę cuda i dziwy się dzieją od paczek ginących w czarnej dziurze na 7-10 dni, przez odsyłane bez włożenia do boxu po (ostatni hit) zamarzające boxy. Sprzedawca ma wybór między" nie używać ich i nie mieć smart lub używać i mieć. Podziękowania dla allegro. Inni dostawcy pracują lepiej ale wiadomo okres przedświąteczny swoje robi...