Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chodzi o to on miał wyczuwać bicie serca dziecka a niestety tego nie ma a jest napisane że będzie od któregoś tyg. A jest całkiem inny dużo starszy tydzień i nic i postanowiłam zwrócić bo tyle pieniędzy za coś co niestety oszukują , zwróciłam bez przekładki kartonowej w środku i jeden foli i robią problemy a minęło od daty odebrania 2dni więc nie minęło 14 to mam prawo zwrócić i sklep mi zwróci czy niestety nie ?
@Client:46798782 Tak, masz prawo zwrócić w ciągu 14 dni. Sprzedawca po zwrocie towaru musi Ci oddać pieniądze. Jeśli stwarza problem, otwórz Dyskusję i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
W tym konkretnym przypadku lepiej by było jednak zwrócić w ramach reklamacji, ponieważ towar jest niezgodny z opisem, a wtedy sprzedawca, jeśli reklamacja jest zasadna, musi oddać całą wpłatę lub dosłać Ci na swój koszt towar zgodny z umową, oddając jednocześnie koszt odesłania do reklamacji. Wyślij mu więc informację, że nie zwróciłaś bez podania przyczyny, tylko w ramach reklamacji z rękojmi.
Poczytaj w necie o różnicy pomiędzy zwrotem konsumenckim w ciągu 14 dni, a reklamacją z rękojmi, na którą masz 2 lata. Przy zwrocie konsumenckim sprzedawca może Ci potrącić część zwracanej ceny ze względu na zmniejszenie wartości towaru w wyniku używania go przez Ciebie, przy zasadnej reklamacji niczego nie może potrącać.
Ok , dziękuję za pomoc 😉
@Client:46798782 Rękojmi czy gwarancja: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@LEW433 Tutaj nikt nie pytał o gwarancję. Chodzi o różnice między reklamacją z rękojmi a odstąpieniem konsumenckim.