Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłam lampę, którą zwrocilam- uszkodzona. W ramach tego zwrotu sprzedawca wysłał mi nowa i nie spełnia ona moich oczekiwań. Zwrot jest już niedostępny. Czy powinnam ja po prostu odesłać do kupującego z prośbą o ,wrót pieniędzy czy coś dodatkowo zgłosić czy wypełnić?
@gosha123 Zwrot bez podania przyczyny przysługuje w czasie 14 dni od otrzymania towaru po raz pierwszy. Jeżeli ten czas minął, sprzedawca nie musi już zwrotu przyjąć, ale może. Musisz się z nim skontaktować i to uzgodnić. Za pierwszym razem gdy odesłałaś, trzeba było napisać w formularzu, że odstępujesz od umowy w ciągu 14 dni i nie chcesz wymiany.
cóż , tak się kończy używanie kodów do bezpłatnego zwrotu w celu odesłania na reklamację . Jeśli pierwszy bezpłatny zwrot zasugerował sprzedawca powinien zwrócić Ci wszystkie koszty . Wzór odstąpienia od umowy sprzedawca ma w zakładce ,,zwroty ,, możesz napisać swoimi słowami zamieszczając swoje dane i niumer oferty ,w której zostalo złożone zamówienie .
Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie 14 dni od daty odebrania (po raz pierwszy) przesyłki. Jeżeli termin ten upłynął NIE MASZ PRAWA odstąpić od umowy i dokonać zwrotu. Jeżeli jednak termin ten nie upłynął możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar NA WŁASNY KOSZT i własne ryzyko.