anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mozna zwrocic towar bez etykiety przez odpowiedni paczkomat?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103702140
#7 Wielbiciel#

Witam jak sie zwraca towar przez allegro.pl to na mapie paczkomatow jest pokazane ze niektore pozwalaja na przesylke/zwrot bez etykiety naklejonej na paczke.

Ale jak czytam to forum to widze posty z 2021 ze sie nie da tak w allegro.

 

To jak to jest? Zmienilo sie cos i teraz juz tak mozna?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:103702140 a jaki zakup i gdzie, i jaki zwrot ???  przeważnie masz kod do zwrotu na allegro a na lokalnie musisz sam nadać w paczkomacie o ile sprzedawca się zgodzi, napisz coś więcej ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:103702140 Cześć 🙂 Jeśli chodzi o zwroty, to możesz nadać paczkę w Paczkomacie InPost bez konieczności drukowania etykiety. Wystarczy wygenerować kod zwrotu z zakładki Kupione. Zwroty paczek odebranych w Allegro One Box i Allegro One Punkt też można nadawać za pomocą kodu. 

Dla bezpieczeństwa - kod zwrotu najlepiej napisać również na paczce 🙂 

Jeśli jednak chcesz nadać przesyłkę do Kupującego, tutaj będzie konieczne wydrukowanie etykiety i umieszczenie jej na paczce . 

oznacz moderatorów
Lathspell
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!

A gdzie można znaleźć zakładkę "Kupione"?

Pozdrawiam serdecznie,

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Lathspell! Bardzo proszę, tutaj znajdziesz zakładkę Kupione 🙂
Na poniższym zrzucie zobaczysz, jak przejść do tej zakładki ze strony głównej Allegro (trzeba kliknąć w rozwijane menu obok loginu > Zakupy > Moje zakupy) 🙂 

la_nika_0-1674071224294.png
Pozdrawiam! 

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Lathspell
#7 Wielbiciel#

Nie chcę być czepialski ale "Kupione" to nie to samo co "Moje zakupy". 😜

Sam szukałem opcji (darmowego) zwrotu bez konieczności drukowania etykiety i od siebie mogę dodać:

1. Jeśli ktoś szuka opcji zwrotu zakupu, to powinien przejść do "Moje zakupy" > menu w postaci 3 kropek przy odpowiednim zakupie > "Zwróć zakup" lub "Moje zakupy" > "Szczegóły zakupu" > "Zwróć zakup".

2. Z tego, co się dowiedziałem opcja darmowego zwrotu bez konieczności drukowania etykiety jest zależna od sprzedającego. Kupujący ma możliwość skorzystania z innych opcji zwrotu takich jak paczkomaty czy kurier umożliwiających wygenerowanie kodu zamiast etykiety ale może być to dodatkowo płatne - tak było w moim przypadku. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Lathspell dziękuję za podzielenie się uwagami! Rzeczywiście czasami piszemy coś skrótowo i może to wprowadzać w błąd 🙂 Ale link do zakładki, wciąż wskazuje na "Kupione" (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione) więc jest to jakieś usprawiedliwienie 😉 W każdym razie, masz rację, jest to inna nazwa. 
1. Jest dokładnie tak, jak piszesz. 
2. Darmowy zwrot czasami faktycznie zależy to od ustawień sprzedającego w danej ofercie, wówczas to on zapewnia etykietę zwrotną.
Darmowy zwrot przysługuje w ramach Allegro Smart! Jeśli zamówienie było w ramach Smart! i zostało dostarczone metodą Allegro Paczkomaty InPost lub Allegro One Box, Allegro One Punkt to kod zwrotu wygenerujesz bezpośrednio w Allegro i nie będzie konieczności drukowania etykiety. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Szyfry_Mody
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Szukałem dość długo w "pomocy" i "regulaminie" usługi, ale mi się nie udało znaleźć nigdzie takiej jednoznacznej informacji-odpowiedzi na tę kwestię: jeśli jako "kupujący" wykupię pakiet "smart" i jednocześnie mam wystawione jakieś oferty sprzedaży - to będzie aktywna w nich opcja darmowej dostawy. Podejrzewałem - i powyższa odpowiedź zdaje się to potwierdzać - że niezbędne jest jednak właśnie wydrukowanie etykiety dla takiej dostawy. Co jednak w przypadku jeśli nie mam fizycznie możliwości wydrukowania? Jeśli bez etykiety nie można wysłać? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Szyfry_Mody to zależy czy te oferty są wystawione na Allegro czy na Allegro Lokalnie.  
Widzę, że masz oferty na Allegro Lokalnie, jeśli wykupisz Smart! (bo na koncie, z którego piszesz ta usługa nie jest wykupiona), to każde Twoje ogłoszenie na Allegro Lokalnie z dostawą do Allegro Paczkomaty InPost, oznaczymy jako Smart!. Będziesz mógł  wysłać 6 przesyłek z darmową dostawą Smart! na kwartał. W każdym kwartale odnowimy Twój limit przesyłek. 
Dla przesyłek z metodą Allegro Paczkomaty InPost etykiety generujesz z poziomu Allegro Lokalnie. 
W Twoich ofertach udostępniana jest inna metoda - Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata, więc aby oferty były Smart! powinieneś (oprócz wykupienia usługi) dodać odpowiednią metodę wysyłki do ofert (Allegro Paczkomaty InPost). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Szyfry_Mody
#9 Pomysłodawca#

Wszystko się zgadza. Moje podstawowe pytanie jednak brzmi: czy będę mógł wysłać przesyłkę Kupującemu, jeśli nie mam możliwości fizycznego drukowania etykiet? Ewentualnie: czy można "wyłączyć" dostawy "smart" przez zwykłe "odhaczenie" ich w metodach dostawy - bez wpływu na możliwość dokonywania takich zakupów przeze mnie jako Kupujący??

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Szyfry_Mody konieczne będzie wydrukowanie etykiety. Jeśli nie posiadasz drukarki, możesz udać się do punktu ksero, aby wydrukować etykiety. Nadawać przesyłki bez etykiet można bezpośrednio w aplikacji InPost jednak wówczas obowiązują inne ceny. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Szyfry_Mody
#9 Pomysłodawca#

To część pierwsza. A pozostałe? Wyłączenie dostaw? 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Szyfry_Mody nie rozumiem. Czy możesz napisać co masz na myśli?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Szyfry_Mody
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie to, co już opisałem: Czy można wyłączyć/zablokować opcje dostaw "smart" w swoich ofertach sprzedaży, a jednocześnie korzystać z nich jako Kupujący? Jeszcze jaśniej? Chcę jako "kupujący" skorzystać z dobrodziejstwa tej usługi, ale z powodu technicznego braku możliwości drukowania [opcja drukowania w punkcie ksero na drugim końcu miasta odpada] nie chcę/nie mogę udostępnić takiej wysyłki ewentualnym Kupującym...

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Szyfry_Mody okej, teraz rozumiem. Tak, możesz korzystać ze Smart! jako kupujący, a jeśli nie udostępnisz metody dostawy Smart!, czyli Allegro Paczkomaty InPost to kupujący nie będą mogli w Twoich ofertach skorzystać z dostawy w ramach Smart!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Szyfry_Mody
#9 Pomysłodawca#

OK. To chyba wyczerpuje temat. Dziękuję i pozdrawiam!

oznacz moderatorów