Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak sie zwraca towar przez allegro.pl to na mapie paczkomatow jest pokazane ze niektore pozwalaja na przesylke/zwrot bez etykiety naklejonej na paczke.
Ale jak czytam to forum to widze posty z 2021 ze sie nie da tak w allegro.
To jak to jest? Zmienilo sie cos i teraz juz tak mozna?
@Client:103702140 a jaki zakup i gdzie, i jaki zwrot ??? przeważnie masz kod do zwrotu na allegro a na lokalnie musisz sam nadać w paczkomacie o ile sprzedawca się zgodzi, napisz coś więcej ?
@Client:103702140 Cześć 🙂 Jeśli chodzi o zwroty, to możesz nadać paczkę w Paczkomacie InPost bez konieczności drukowania etykiety. Wystarczy wygenerować kod zwrotu z zakładki Kupione. Zwroty paczek odebranych w Allegro One Box i Allegro One Punkt też można nadawać za pomocą kodu.
Dla bezpieczeństwa - kod zwrotu najlepiej napisać również na paczce 🙂
Jeśli jednak chcesz nadać przesyłkę do Kupującego, tutaj będzie konieczne wydrukowanie etykiety i umieszczenie jej na paczce .
Dzień dobry!
A gdzie można znaleźć zakładkę "Kupione"?
Pozdrawiam serdecznie,
Dzień dobry @Lathspell! Bardzo proszę, tutaj znajdziesz zakładkę Kupione 🙂
Na poniższym zrzucie zobaczysz, jak przejść do tej zakładki ze strony głównej Allegro (trzeba kliknąć w rozwijane menu obok loginu > Zakupy > Moje zakupy) 🙂
Pozdrawiam!
Nie chcę być czepialski ale "Kupione" to nie to samo co "Moje zakupy". 😜
Sam szukałem opcji (darmowego) zwrotu bez konieczności drukowania etykiety i od siebie mogę dodać:
1. Jeśli ktoś szuka opcji zwrotu zakupu, to powinien przejść do "Moje zakupy" > menu w postaci 3 kropek przy odpowiednim zakupie > "Zwróć zakup" lub "Moje zakupy" > "Szczegóły zakupu" > "Zwróć zakup".
2. Z tego, co się dowiedziałem opcja darmowego zwrotu bez konieczności drukowania etykiety jest zależna od sprzedającego. Kupujący ma możliwość skorzystania z innych opcji zwrotu takich jak paczkomaty czy kurier umożliwiających wygenerowanie kodu zamiast etykiety ale może być to dodatkowo płatne - tak było w moim przypadku.
@Lathspell dziękuję za podzielenie się uwagami! Rzeczywiście czasami piszemy coś skrótowo i może to wprowadzać w błąd 🙂 Ale link do zakładki, wciąż wskazuje na "Kupione" (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione) więc jest to jakieś usprawiedliwienie 😉 W każdym razie, masz rację, jest to inna nazwa.
1. Jest dokładnie tak, jak piszesz.
2. Darmowy zwrot czasami faktycznie zależy to od ustawień sprzedającego w danej ofercie, wówczas to on zapewnia etykietę zwrotną.
Darmowy zwrot przysługuje w ramach Allegro Smart! Jeśli zamówienie było w ramach Smart! i zostało dostarczone metodą Allegro Paczkomaty InPost lub Allegro One Box, Allegro One Punkt to kod zwrotu wygenerujesz bezpośrednio w Allegro i nie będzie konieczności drukowania etykiety.
Dzień dobry. Szukałem dość długo w "pomocy" i "regulaminie" usługi, ale mi się nie udało znaleźć nigdzie takiej jednoznacznej informacji-odpowiedzi na tę kwestię: jeśli jako "kupujący" wykupię pakiet "smart" i jednocześnie mam wystawione jakieś oferty sprzedaży - to będzie aktywna w nich opcja darmowej dostawy. Podejrzewałem - i powyższa odpowiedź zdaje się to potwierdzać - że niezbędne jest jednak właśnie wydrukowanie etykiety dla takiej dostawy. Co jednak w przypadku jeśli nie mam fizycznie możliwości wydrukowania? Jeśli bez etykiety nie można wysłać? Pozdrawiam.
@Szyfry_Mody to zależy czy te oferty są wystawione na Allegro czy na Allegro Lokalnie.
Widzę, że masz oferty na Allegro Lokalnie, jeśli wykupisz Smart! (bo na koncie, z którego piszesz ta usługa nie jest wykupiona), to każde Twoje ogłoszenie na Allegro Lokalnie z dostawą do Allegro Paczkomaty InPost, oznaczymy jako Smart!. Będziesz mógł wysłać 6 przesyłek z darmową dostawą Smart! na kwartał. W każdym kwartale odnowimy Twój limit przesyłek.
Dla przesyłek z metodą Allegro Paczkomaty InPost etykiety generujesz z poziomu Allegro Lokalnie.
W Twoich ofertach udostępniana jest inna metoda - Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata, więc aby oferty były Smart! powinieneś (oprócz wykupienia usługi) dodać odpowiednią metodę wysyłki do ofert (Allegro Paczkomaty InPost).
Wszystko się zgadza. Moje podstawowe pytanie jednak brzmi: czy będę mógł wysłać przesyłkę Kupującemu, jeśli nie mam możliwości fizycznego drukowania etykiet? Ewentualnie: czy można "wyłączyć" dostawy "smart" przez zwykłe "odhaczenie" ich w metodach dostawy - bez wpływu na możliwość dokonywania takich zakupów przeze mnie jako Kupujący??
@Szyfry_Mody konieczne będzie wydrukowanie etykiety. Jeśli nie posiadasz drukarki, możesz udać się do punktu ksero, aby wydrukować etykiety. Nadawać przesyłki bez etykiet można bezpośrednio w aplikacji InPost jednak wówczas obowiązują inne ceny.
To część pierwsza. A pozostałe? Wyłączenie dostaw?
@Szyfry_Mody nie rozumiem. Czy możesz napisać co masz na myśli?
Dokładnie to, co już opisałem: Czy można wyłączyć/zablokować opcje dostaw "smart" w swoich ofertach sprzedaży, a jednocześnie korzystać z nich jako Kupujący? Jeszcze jaśniej? Chcę jako "kupujący" skorzystać z dobrodziejstwa tej usługi, ale z powodu technicznego braku możliwości drukowania [opcja drukowania w punkcie ksero na drugim końcu miasta odpada] nie chcę/nie mogę udostępnić takiej wysyłki ewentualnym Kupującym...
@Szyfry_Mody okej, teraz rozumiem. Tak, możesz korzystać ze Smart! jako kupujący, a jeśli nie udostępnisz metody dostawy Smart!, czyli Allegro Paczkomaty InPost to kupujący nie będą mogli w Twoich ofertach skorzystać z dostawy w ramach Smart!
OK. To chyba wyczerpuje temat. Dziękuję i pozdrawiam!