Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W aukcji zegarka było zaznaczone że oprócz zegarka w pakiecie jest dodatkowy pasek do niego. Był to błąd, pasek do mnie nie dotarł. Zegarka nie chce odsyłać bo mi pasuje. Jednak sprzedający sugeruje mi że innego rozwiązania nie ma. Ja wolałbym jednak jakąś małą rekompensatę za pasek którego nie było. Kupując zegarek zwracałem właśnie uwagę na dodatkowy pasek, był to dla mnie atut, paski bowiem czasem ciężko dopasować i szybko się zużywają. Pozdrawiam
@slobo86 jak sprzedawca się nie godzi na rekompensatę to reklamacja , odesłanie i zwrot gotówki, nic nie zrobisz 😞
@slobo86 Masz prawo domagać się doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
W tym celu musisz złożyć reklamację i jeśli sprzedający oczekuje odesłania towaru to powinieneś to zrobić - bez tego może on Twoją reklamację odrzucić zgodnie z prawem.
Co do samej reklamacji - obecnie po nowelizacji przepisów to sprzedający decyduje o sposobie jej realizacji - zwrot/naprawa/wymiana - decyzja należy do sprzedającego.
Bardzo dziękuję za te pomocne informacje, pozdrawiam serdecznie
@slobo86 Jest to niezgodność z opisem i w zasadzie należałoby żeby sprzedajacy coś zaproponować skoro nie wysłał paska, oczywiście ma prawo przyjąć reklamację i zwrócić Ci środki, szkoda ze nie potrafi tego inaczej rozwiązać.
@slobo86 Jeśli w ofercie był dodatkowy pasek, a sprzedawca Ci go nie wysłał, to masz prawo domagać się wywiązania z umowy i ten fakt reklamować. Żeby udowodnić swoje racje nie musisz niczego odsyłać - sprzedawca wie, co Ci wysłał i pewnie przyznał się do tego w korespondencji. Załóż mu dyskusję do zakupu i żądaj przysłania paska albo obniżenia ceny o wartość tego paska. Jeśli to nie pomoże, wezwij do dyskusji pracownika Allegro i poproś o pomoc. Jeśli i to zawiedzie, poczekaj 2 tygodnie, zamknij dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o odszkodowanie z Allegro Protect. Pod tym linkiem dowiesz się, jak to zrobić https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-protect/warunki-skorzystania-z-allegro-protect-qzdAg...
Taaa xyz96 by...... @hard_truth sprzedawca poprosi klienta o odesłanie produktu do weryfikacji , po otrzymaniu uzna reklamacją za zasadną i odda kasę , dyskusja zostanie zakończona przez allegro bo środki w całości wróciły do klienta ..... czyżby KKROPKA ?
Błąd mógł być spowodowany katalogiem allegro. I faktycznie sprzedawca może tego paska nawet nie posiadał i podczas wystawiania oferty nie zauważył, że w opisie jest zawarta informacja o dodatkowym pasku.