Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem na allegro zwrot tv, koszt wysyłki był po mojej stronie. Telewizor wrócił do mnie, sprzedający twierdzi że jest na urlopie. Jak urlop ma się do terminu na odstąpienie od umowy i czasu na wysyłkę? Gdybym zaczekał do końca urlopu to czas na wysłanie zwrotu by przeleciał, wtedy sprzedający mógłby zwrotu nie uznać. Zażądałem od sprzedającego pokrycia kosztu ponownej wysyłki jednak on się wypiera i nie czuje zobowiązany ani winny zaistniałej sytuacji. Jak to wygląda ze strony allegro? Czy sprzedający powinien ponieść koszt ponownej wysyłki? dodam ze czas na odesłanie (14 dni) juz upłynął przez to ze towar do mnie wrócił.
Nijak się ma, masz 14 dni na uwaga zgłoszenie zwrotu i potem 14 dni na odesłanie towaru z tym że za odesłanie później sankcji nie ma jak poinformowałeś sprzedawcę to zwyczajnie by się zgodził na odesłanie poźniej jak wróci z urlopu. Najzwyczajniej w świecie jak miał przyjąć paczkę skoro nikt nie pracował w firmie? Bo urlop? Wystarczyło się skomunikować i zaczekać z odesłaniem aż się urlop skończy. To jesli chodzi o podejście życiowe. A teraz podaj info czy kupiłes od firmy prywatnego sprzedawcy, kiedy odebrałes paczkę, zglosiłeś zwrot i odesłałeś.
Zostałeś poinformowany o tym fakcie że nie masz odsyłać? otwórz mu dyskusję, zawsze masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Lew, a żebyś tak Ty na swoim urlopie musiał co 5 min odpisywać. Nie możesz raz zalecić zwyczajnej normalnej rozmowy, która zapewne szybciej umożliwi porozumienie niż dyskusja poprzetykana wtrąceniami botów??? Nie możesz jak każdy normalny sprzedawca oburzyć się na allegro, że do tej pory nie naprawili problemu całkowitego braku informacji o urlopach??? Przecież urlop na pewno był włączony, wystarczył odpowiedni komunikat od allegro i klient mógłby odesłać telewizor ciut później. Ale oczywiście portal ma to gdzieś. A jedyną odpowiedzią jest dyskusja... Pogadać i przez wiadomość można, sprzedawca i tak się po ten telewizor nie teleportuje. Najpewniej wyśle nową etykietę po urlopie i tyle. Drogi kliencie napisz do niego spokojnie. Dogadaj się na tę etykietę po urlopie i tyle. Ludzie tu już szału dostają w wyniku utrudnień komunikacji ze strony portalu i nawet parę dni odpocząć w spokoju nie mogą. Bo 24h na odpowiedź w dyskusji, a zawinił portal bo nie informuje o urlopie.
Portal już dawno zgubił ideę, że po obu stronach transakcji są ludzie, którzy sobie źle nie życzą.
@Karol72144 jesteś niedouczony przepisów
Odstąpić od umowy możesz zawsze, zwrot czyli odesłanie towaru to w myśl ustawy konsumenckiej osobna czynność.
TY np: możesz odesłać towar po swoim urlopie - sprzedawca szczególnie jednoosobowy też ma prawo do urlopu i to jest chyba nawet zapisane w jest w Konstytucji RP (Artykuł 66 ust. 2).