Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam kanapę, czas dostawy 4-10 dni. Po 10 daniach brak dostawy, SMS od sprzedającego, że planowany czas dostawy to ok 21 grudnia .To kolejne 12 dni!! czy w tej sytuacji należy się rekompensata? Czy sprzedający bez konsekwencji może tak się zachować??
@Ewelinaa79 Jaka rekompensata?
Jeżeli termin dostawy został przekroczony, możesz wyznaczyć sprzedawcy kolejny termin, choćby na następny dzień, a w przypadku przekroczenia drugiego terminu odstąpić od umowy na podstawie art. 5431 Kc i zażądać niezwłocznego zwrotu całej wpłaty.
Rozumiem, że w tej sytuacji albo rezygnuję z zakupu albo grzecznie czekam. I sprzedający za 12 dni zwłoki nie ponosi konsekwencji. Nie chcę i nie mogę rezygnować z tego przedmiotu, ale aż tak przesunięty termin realizacji mocno skomplikował sytuację. Mocno! Sprzedający nie czuje się winny.
Czyli poza rezygnacją nie mogę nic...??
@Ewelinaa79 Możesz wystawić sprzedawcy negatywną ocenę.
Możesz czekać nie musisz ale z meblami tak często bywa, jeżeli dobry wykonawca warto poczekać.
To po co podają zupełnie inny termin dostawy, jeśli jest on niemożliwy do realizacji? I nie chodzi tu o 2- 3 dni obsuwy. Nie mogę zrozumieć, jak bezkarnie można tak manipulować klientem.