anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy po anulowaniu płatności jestem zobowiązana zapłacić?

adrimka22
#2 Obserwator#

witam chciałam zakupić jedna rzecz ale koszyk złapał mi 4 przedmioty i przekierował do płatności połączyło z bankiem ale anulowałam płatność , i teraz pytanie czy po anulowaniu płatności jestem zobowiązana zapłacić za te 4 przemioty ? czy jest to już nieaktualne ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg#

adrimka22anuluj zakup z panelu kupione i zrób kolejny .

oznacz moderatorów

adrimka22
#2 Obserwator#

czyli po anulowaniu płatności do danego produktu nie muszę już go kupować ? pomimo iz dałam kup teraz

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie musisz, ale poinformuj pisemnie o tym sprzedawcę.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie jesteś zobowiązana płacić. Wyślij sprzedawcy mailem rezygnację z zakupu - poinformuj, że odstępujesz od umowy zakupu przedmiotów.  Możesz to także zrobić z zakładki Kupione, jeśli masz tam po kliknięciu Szczegóły opcję Anulowania zakupu lub Zwrotu.

oznacz moderatorów

adrimka22
#2 Obserwator#

Dziękuje za pomoc miłego dnia 🙂

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96  A co jeśli Sprzedawca to osoba prywatna?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Zawsze o to pytasz 🙂 Jeśli prywatny, to nie uzna odstąpienia i będzie kupującą ciągał latami po sądach, domagając się 156 zł zapłaty 🙂

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96  I to jest błąd Allegro - nie powinno być anulacji przy koncie "nie - firma" .... to generuje tylko problemy ....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kiedy kupujący anuluje swój zakup

Opcja anulowania dostępna jest jedynie przy zakupie od konta firmowego. Ponadto kupujący może anulować swój zakup jedynie do momentu aż zaczniesz realizować zamówienia. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria  to w takim razie mea culpa ( wydawało mi się że był tu kiedyś post o anulacji od osoby prywatnej)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@pinsplash Masz rację - wydawało ci się.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pinsplash  No nie fajnie ale jak poinformujesz sprzedającego i on nie poniósł żadnych kosztów to dlaczego ma kogoś ciągać po sądach?Każdy może się pomylić.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@LEW433  Od tego jest centrum wiadomości ....  jeszcze bym zrozumiał jeżeli anulacja generowałaby AUTOMATYCZNY zwrot prowizji. Ale nie generuje.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@adrimka22 Oczywiście, że nieaktualne stało się. Bank telepatycznie porozumiał się z Twoim mózgiem i pobrał tę informację. Bank nie będzie Tobie wysyłał żądania zapłaty.

oznacz moderatorów