Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający wysłał paczkę na adres zamieszkania zamiast paczkomat (nie informując mnie o tym), gdyż przedmiot się nie mieścił do inpostu( w ofercie była możliwość paczkomatu i ją wybrałem). Nie udało mi się odebrać towaru ale uzyskałem zwrot pieniędzy. W rozmowie przez telefon sprzedający przekonywał, że to moja wina i aby odzyskać pieniądze musiałem się spierać. Moje doświadczenia nie były przyjemne więc wystawiłem 1. gwiazdke za obsługe klienta oraz 'nie polecam' sprzedającego. Teraz do mnie oddzwania, że tak się nie robi bo zwrócili mi pieniądze i proszą o zmiane oceny. Czy moja ocena musi zostać zmieniona, czy jest ok?
@mj_kow, zawsze masz prawo do subiektywnej oceny transakcji. 🙂 Gdyby kontakt ze Sprzedającym stał się uciążliwy, daj, proszę, znać.
@mj_kow Jeśli piszesz prawdę, to Twoja negatywna ocena jest uzasadniona i niczego nie musisz zmieniać. Sprzedawca powinien z Tobą uzgodnić przed wysyłką inną metodę dostawy towaru. W zaistniałej sytuacji powinien Ci wysłać paczkę bez żadnych dopłat ponownie, metodą na którą się zgadzasz lub niezwłocznie zwrócić całą wpłatę.
@mj_kow Sprzedawca popełnił błąd wystawiając z możliwością wysyłki przez paczkomat in postu nie zwracając uwagi na maksymalne parametry skrytek i to jest jego wina .Wysłał innym sposobem za który pewnie sam zapłacił ,ale powinien to z tobą uzgodnić -też jego wina. Popełnione błędy przeszkodziły ci w odbiorze paczki ,za co zwrócił ci pieniądze .Myślę że jego wina była przypadkowa ale próbował to naprawić i nie zasłużył od razu na negatywną ocenę .
to jest jego wina
też jego wina
jego wina była przypadkowa
nie zasłużył od razu na negatywną ocenę
W rozmowie przez telefon sprzedający przekonywał, że to moja wina i aby odzyskać pieniądze musiałem się spierać.
Oczywiście, zasłużył na pozytywną ocenę i komplet z gwiazdozbioru 😄
Sprzedający sugerował, że to moja wina i jeśli chcę ponownie przesyłkę to ja mam płacić za wysyłkę, z czego wystąpiła nie przyjemna kłótnia. Rozumiem, że takie sytuacje się zdarzają, jednak jak to się ma do sprzedawców którzy potrafią złagodzić sprawę i starają się ją jak najlepiej rozwiącać a nie iść w zaparte co uznają za słuszne. Gdybym nie był pewien, że to ich błąd to zostałobymi wmówione, że wina jest moja i pewnie zapłaciłbym ponownie za przesyłkę z nie mojej winy.
Dokładnie tak jak napisał ci kolekcjoner608
Zwyczajny błąd, ludzka sprawa - tobie błędy się nie zdarzają? Gdzie twoja empatia?
Empatia? Tutaj nie bierzemy kupujących pod pic. Komentarze mają ostrzegać. Wystarczy spojrzeć na posty w dziale dla kupujących - gdzie empatia sprzedawców przy problemach transakcyjnych?
Tak komentarz jest po to by ostrzegać tylko czy zawsze jest tylko ostrzeżeniem ,otóż nie. Kupujący może go wystawić nawet bez odebrania przedmiotu ,nawet jak sam nie przeczyta opisu i ewidentnie sam popełni błąd -to przed kim on ma ostrzegać i kogo ? Subiektywna ocena wymaga logicznego przemyślenia a poprzedzić ją powinien dialog i dogadanie się .
To nie jest dyskusja o komentarzach, to jest dyskusja o TYM KOMENTARZU, więc nie odwracaj kota ogonem.
Gdzie jest napisane w regulaminie, że subiektywna ocena wymaga logicznego przemyślenia? Po co bredzisz? Sprzedawcy z pewnością stosują zasadę logicznego przemyślenia, gdy utrudniają reklamację wszelkimi sposobami, gdy odmawiają prawa do zwrotów, gdy chcą po zwrocie oddać tylko 1 zł, gdy nie oddają pieniędzy na czas, gdy oszukują w opisach. Tam szukaj logicznych przemyśleń, zamiast bronić sprzedawcy, który chciał wykiwać kupującego i za to dostał zasłużonego negatywa. Empatia, dobre sobie 🙂
Przecież sprzedający doskonale wie jakie są wymiary przesyłek do poczkomatu, więc jak chciał wysłać do Ciebie na adres domowy, należało z tobą to uzgodnić. Moim zdaniem komentarz słuszny.