Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A zwrot zrobiłeś przez zakładkę " Moje zakupy"?
Tak
To musisz mieć tam wszystko.
@Client:99006718 czy mogę poprosić Cię o przesłanie potwierdzenia nadania tej przesyłki z Poczty Polskiej na adres spolecznosc@allegro.pl?
Zweryfikuję to 🙂
Witam)
to jest numer przesyłki poczty polskiej
RR472803665PL
@Client:99006718 nie zatwierdziłam tego zdjęcia, ponieważ były tam podane Twoje dane adresowe, ale tak jak wskazał @7-MALY-7 wszystko jest okej i przesyłka jest w drodze do sprzedającego. Nie otrzymaliśmy statusu tej przesyłki, dlatego tej informacji nie ma w Twojej zakładce Moje zakupy, ale masz potwierdzenie nadania przesyłki i możliwość śledzenia.
Dzięki za pomoc