anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sklep tez Was próbował przekupić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
BeataMichnowska
#8 Zapaleniec#

Hejka! Jakiś czas temu kupilam sobie naszyjnik u tego sprzedawcy. Kiedy dotarł on do mnie, to była masakra, naszyjnik to był jakiś odlew w dodatku tak kiepsko wykonany, że aż się popłakałam jak to zobaczyłam. Wystawiłam w takiej sytuacji stosowną opinię, i zaczol do mnie wydzwaniac właściciel z proźba o usunięcie tej opinii w zamian za wysłanie szkatułki. Nie rozumiem takiego zachowania, wciskasz ludziom produkt nie zgodny z opisem czy zdjęciem, i jak ktos wystawia Ci ocenę to przekupujesz aby ją skasować. I sklep ma 100% zadowolonych podejzewam, że przez takie praktyki. 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
LEW433
#21 Demiurg#

Sobota spokój luz, piszesz z telefonu ? nie warto oddawać życia za kogoś coś!🥃

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@BeataMichnowska Nie nazwał bym tego przekupstwem i zapewne nie robi ten sprzedawca takich praktyk notorycznie skoro do tej pory miał same pozytywne opinie . Tu mogła się zdarzyć jakaś pomyłka lub niedopatrzenie przy wystawianiu lub pakowaniu a sprzedawca chce złagodzić ból jaki sprawił i naprawić szkodę by zachować dalej czyste konto które ma wpływ na pozyskiwanie nowych klientów. Czasem jeden negatyw może komuś kompletnie zrujnować sprzedaż i moim zdaniem zawsze warto sobie wszystko wyjaśnić i ustalić jak naprawić w razie potrzeby zanim się opinie krzywdzącą napisze.

oznacz moderatorów
BeataMichnowska
#8 Zapaleniec#

Nie niestety jak się wysyła klientowi chłam to trzeba wziasc na klatę ze bedzie dodany negatywny komentarz a nie przekupywać ludzi. Kolezanka na próbę od nich zamówiła tez inna biżuterię i przyszedl również słabej jakości odlew. Przekupstwo to notoryczna praktyka tego sprzedawcy

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@BeataMichnowska Idąc Twoim tokiem myślenia to jak ktoś u mnie coś kupi a potem pisze że nie doczytał szczegółów i rezygnuje z zakupu to ja mam go skreślać od razu jako klienta. Nie o to w handlu chodzi tak sprzedawca jak i kupujący mogą się pomylić i wskazana jest próba dogadania a nie od razu obrzucanie się negatywnymi osądami . Sporo osób kupuje a potem nie płaci ,jako sprzedawca tracę bezzwrotnie pieniądze za wystawienie i wszelkiego rodzaju promocje - i czy to jest sprawiedliwe? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz rację że sprzedajacy tak robią, ale tylko Ci co mają mało komentarzy i jakość im spada poniżej akceptowalnej, duzi mają to "gdzieś" i nie przejmują się jednym czy drugim negatywem. Moim zdaniem nie powinno być "przekupstwa" ale jak są różni kupujący tak i sprzedajacy, Tu wczoraj był wątek o tym jak sprzedajacy panią zablokował bo ta mu wystawiła negatywa to i tak chciała kupować bo dostawała "prezenty" za usunięcie.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

Mimo kiepskiego towaru sprzedawca ma same pozytywy bo sroki są przekupne.

 

 

oznacz moderatorów
majster_man
#14 Krzewiciel#

Widziałem takie świecidełka "wszystko po 5 zł" na bazarku, tylko pudełka miały bez napisu. Dobry towar do handlu na allegro.

oznacz moderatorów
Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@BeataMichnowska próbowałaś przypadkiem tłuczkiem dostosować ten naszyjnik do swoich wymogów? 😋😂

 

Sprzedający ma 8 negów na ponad 2000 pozytywów. I kto tu ma rację, ci którzy wystawiają negatywy temu sprzedającemu czy ci zadowoleni klienci od pozytywów?

 

oznacz moderatorów