anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy skręcony kabel nadaje się do reklamacji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103859444
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Ostatnio (wczoraj 17.01.2023) dostałem paczkę z goglami oculus Rift cv1. Niestety po rozpakowaniu kabel do gogli był mocno rozkręcony w jednym miejscu. Okulary jednak działają, jeszcze. 

IMG_20230117_173259.jpg

Problem w tym iż sprzedawca w żaden sposób nie wspominał o problemie, mimo zapytania. Mówił, że "wszystko sprawne", a na zdjęciach nie można było praktycznie zobaczyć czy kabel nie jest w miejscu skręcony. Istotne to jest gdyż jeśli doszłoby do zerwania kabla, to właśnie w tym miejscu. Wszystko kwestia gustu, lecz dla mnie to tak jakby kupić telefon i nie wiedzieć że ekran jest w jednym miejscu połamany. Niby nie przeszkadza w użytkowaniu, ale jak coś się zacznie dziać nie tak to właśnie źródła doszukiwać się można tam.

 

Stąd też pytanie, czy zalicza się to do reklamacji? Wspomnę tylko ze sprzedawcą nie odpowiada na pytanie "czy mam się tym obawiać" nie odpowiada 😕 sam kabel zaś da się wymienić, lecz nie można nigdzie ich praktycznie znaleźć w internecie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:103859444 Cześć. 🙂 Jeśli produkt nie zgadza się z ofertą, to możesz złożyć reklamację. 🙂 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:103859444 Rozumiem, że był to zakup od osoby prywatnej?
Generalnie temat ciężki. Z kablem faktycznie coś się podziało ale ciężko powiedzieć co. Wizualnie z zewnątrz wygląda na uszkodzony ale nie oznacza to od razu, że w środku jest coś z nim nie tak.

Jeśli sprzęt działa poprawnie to nie widzę szans na powodzenie przy złożeniu reklamacji.
Jedyną opcją w mojej opinii byłoby uzyskanie opinii i wyceny ewentualnej naprawy z jakiegoś serwisu (najlepiej autoryzowanego dla tego producenta).

oznacz moderatorów
Client:103859444
#8 Zapaleniec#
  • Dzień dobry. Ostatnio (wczoraj 17.01.2023) dostałem paczkę z goglami oculus Rift cv1. Niestety po rozpakowaniu kabel do gogli był mocno rozkręcony w jednym miejscu. Okulary jednak działają, jeszcze. 

 

IMG_20230117_173259.jpg

 

Problem w tym iż sprzedawca w żaden sposób nie wspominał o problemie, mimo zapytania. Mówił, że "wszystko sprawne", a na zdjęciach nie można było praktycznie zobaczyć czy kabel nie jest w miejscu skręcony. Istotne to jest gdyż jeśli doszłoby do zerwania kabla, to właśnie w tym miejscu. Wszystko kwestia gustu, lecz dla mnie to tak jakby kupić telefon i nie wiedzieć że ekran jest w jednym miejscu połamany. Niby nie przeszkadza w użytkowaniu, ale jak coś się zacznie dziać nie tak to właśnie źródła doszukiwać się można tam.

 

 

 

Stąd też pytanie, czy zalicza się to do reklamacji? Wspomnę tylko ze sprzedawcą nie odpowiada na pytanie "czy mam się tym obawiać" nie odpowiada 😕 sam kabel zaś da się wymienić, lecz nie można nigdzie ich praktycznie znaleźć w internecie.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Zakup od firmy czy prywatnego? W obu przypadkach w lata rekojmi według nowych przepisów od 1 stycznia masz prawo reklamować. Jeśli chcesz reklamować puki działa czyli od razu to reklamacja z tytułu niezgodności z opisem z wskazaniem czego dotyczy. Zakładasz dyskusję na allegro pt zgloś problem z zakupem. 

oznacz moderatorów