Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hmmm, no nie mogę nic kupić u Janusza, blokada czy coś.
Nie mam smarta, ale kupując do paczkomatu mam darmowy zwrot, ja zwracam towar, a ten typ kasę i to wraz z kosztami dostawy. Wszystko było okej ale za dwudziestym którymś tam razem stop.
Oburzony czy co, przecież muszę zapoznać się z jego towarem przed zakupem, a ma mnóstwo fajnych rzeczy ponad 6000 ofert i to po kilka złotych za sztukę.
Gdzieś zgłosić taką blokadę.
@katarzynab1712 @AnnaG-Antyki ten "gość 111940663" to stary troll > tylko z nowym, założonym dzisiaj kontem > chyba już 25? z kolei > nie należy się przejmować jego wpisami > jeszcze 2-3 wpisy i tak go znowu zablokują > jak zwykle.
@Ziolko39 czy mi się wydaje czy nie pojawiał się ze 3 miechy?
@az1rael Chyba odwyk, ale bez efektów
@Client:111940663 Okej, ale gdzie ten trolling? Sarkazm bez sarkazmu, jakieś literówki powstawiane w losowe miejsca. Nikogo zachowanie OPa nawet nie rusza specjalnie. Wyborne? Taki post napisze przeciętny klient i nawet się nie zająknie, lmao. Pojęcia trollingu to chyba się uczyłeś z wykop ru. xD
Mam nadzieję, że przejdzie ta ustawa i trollować będzie można tylko z licencją.
@excessively-frug krótko -- zwroty to koszty ,które trzeba wkalkulować w cenę towaru czyli ostatecznie przenieść na innych klientów .Decyzja sprzedawcy po wielokrotnych zwrotach może być tylko jedna ......dla dobra ogółu .