Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Mam sytuację, w której sprzedający nie chce przyjąć zwrotu towaru i zasłania się wpisem w zakładce "reklamacja" - NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW ANI NIE UWZGLĘDNIAMY REKLAMACJI CZĘŚCI ELEKTRONICZNYCH!.
Czy sprzedający ma prawo określić sobie jakich towarów nie przyjmuje?
Oczywiście pomijam kwestie towarów których z wiadomych przyczyn zwrócić nie można, ale wydaje mi się to średnio legalne że tak robi, bo przecież każdy sklep mógł by sobie zastrzec NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW ELEKTRONIKI, ODZIEŻY, ART. PRZEMYSŁOWYCH, ROLNICZYCH, CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH itd itp.
W zasadzie takim tekstem można by się wyrzec przyjmowania jakichkolwiek zwrotów.
Proszę o fachową opinię kto tu ma racje.
@Electro_pl jeśli to firma sprzedaje to tan zapis nie ma żadnej wartości, napisz do allegro to pomogą mu go usnąć i dostanie ostrzeżenie 🙂
Z mojej wiedzy i rozeznania wynika to samo, bo przecież na logikę takie coś przeczyło by wszystkim zasadom które dotycza zwrotów.
Napisałem do allegro na kilku frontach, ale znając ich podejście oraz wiedzę to nic konkretnego się nie dowiem ;-/
@Electro_pl Ty się nie dowiesz ale sprzedawca o ile firma będzie miał ostrzeżenie i czas na poprawę 🙂
a jak kupiłeś i chcesz zwrócić to rozpocznij dyskusję i w razie co do rzecznika konsumenta 🙂
Chodzi mi bardziej o to, że nie ma w allegro kompetentnych osób, a tym bardziej jeżeli trzeba coś rozkminić na logikę albo poprzeć konkretnymi zapisami prawnymi.