anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający może mi odmówić zwrotu? Chodzi o niedziałające słuchawki

Ddydek
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@Ddydek nie może o ile piszesz o zwrocie odstąpieniu, jak nie minęło 14 dni tyle że potrąci za uszkodzenia, w takim przypadku trzeba złożyć reklamację i tu zmieniły się przepisy sprzedawca wybiera czy naprawi, wymieni czy odda kasę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Ddydek zwrotu tak jak były używane i mają ograniczenie w związku z produktem higienicznym. Lepiej było zgłosić reklamacje do sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Ddydek Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu w określonych przypadkach, które opisujemy w tym artykule

Jeżeli słuchawki nie działają, możesz zgłosić to do sprzedającego przez dyskusję np. zgłaszając reklamację. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy - szczegóły zakupu - zgłoś problem z zakupem. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ddydek
#7 Wielbiciel#

zakup był 28.10 

odebrałem paczke 4.11

pisałem ze sprzedającym od 5.11

dyskusje rozpaczałem dwa dni temu ale allgro nic nie odp 

mogę cos z tym jeszcze zrobić ?

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Ddydek Widzę, że poprosiłeś nas o pomoc w dyskusji - zaczekaj proszę na wypowiedź doradcy.  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ddydek
#7 Wielbiciel#

a ile czasu czeka sie na odp ?

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Ddydek Trudno mi to niestety określić. Staramy się odpowiadać na zgłoszenia najszybciej jak to możliwe, ale jest to też uzależnione od ilości zgłoszeń. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ddydek
#7 Wielbiciel#

sprzedający od początku mówi ze ma związane ręce bo producent odmawia przyjęcia reklamacji 

 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Ddydek Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej bądź minął termin 14 dni od zakupu to tak ma prawo nie przyjąć słuchawek na zwrot. Jeśli produkt nie jest zgodny z zawartą umową masz prawo reklamowania produktu u sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Ddydek
#7 Wielbiciel#

no produkt od początku był wadliwy 

 

oznacz moderatorów