Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Ddydek nie może o ile piszesz o zwrocie odstąpieniu, jak nie minęło 14 dni tyle że potrąci za uszkodzenia, w takim przypadku trzeba złożyć reklamację i tu zmieniły się przepisy sprzedawca wybiera czy naprawi, wymieni czy odda kasę 😞
@Ddydek zwrotu tak jak były używane i mają ograniczenie w związku z produktem higienicznym. Lepiej było zgłosić reklamacje do sprzedawcy.
@Ddydek Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu w określonych przypadkach, które opisujemy w tym artykule.
Jeżeli słuchawki nie działają, możesz zgłosić to do sprzedającego przez dyskusję np. zgłaszając reklamację. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy - szczegóły zakupu - zgłoś problem z zakupem.
zakup był 28.10
odebrałem paczke 4.11
pisałem ze sprzedającym od 5.11
dyskusje rozpaczałem dwa dni temu ale allgro nic nie odp
mogę cos z tym jeszcze zrobić ?
@Ddydek Widzę, że poprosiłeś nas o pomoc w dyskusji - zaczekaj proszę na wypowiedź doradcy.
a ile czasu czeka sie na odp ?
@Ddydek Trudno mi to niestety określić. Staramy się odpowiadać na zgłoszenia najszybciej jak to możliwe, ale jest to też uzależnione od ilości zgłoszeń.
sprzedający od początku mówi ze ma związane ręce bo producent odmawia przyjęcia reklamacji
@Ddydek Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej bądź minął termin 14 dni od zakupu to tak ma prawo nie przyjąć słuchawek na zwrot. Jeśli produkt nie jest zgodny z zawartą umową masz prawo reklamowania produktu u sprzedawcy.
no produkt od początku był wadliwy