Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry wszystkim;)
A więc tak zakupiłem sprzęgło do auta od pewnego Pana na allegro ( firma)
Przesyłka przyszła do mnie w ładnym opakowaniu ale w środku pudełko ze sprzęgła było pogniecione i poklejone taśmą.
W sumie mi to nie przeszkadzało ponieważ ważne było sprzęgło a nie jakieś opakowanie więc nie robiłem z tego problemu.
Po wizycie u mechanika stwierdził że jednak ono nie pasuje i żeby je oddać zamówi sobie sam.
Tak też zrobiłem zgłosiłem zwrot na allegro spakowałem porządnie paczkę.
Wcześniej jeszcze posklejałem trochę to opakowanie na sprzęgło bo się całe rozpadało i odesłałem do nadawcy.
Po czym dostaje odpowiedź że produkt nie jest taki jak został wysłany i z powodu uszkodzeń na opakowaniu i oklejania taśma oryginalnego opakowania SACHS pomniejsza mi wypłatę zwrotu o 30%.
Sprzęgło ponad 800 zł 30% z tego to to 240 zł jakieś 560 zł zwrotu ...
Może , jak uzna że za towar zwrócony nie jest pełnowartościowy.
@Client:64453340 jeśli to tylko kwestia kartonika, to napisz mu czy masz prosić o wsparcie rzecznika konsumenta 😄
Mechanik na oko ci stwierdził że sprzęgło nie pasuje? Normalnie wróżka nie mechanik. Zakładał tośllady po montażu zostawił i stąd masz obniżenie wartości towaru. Natomiast jeśli bez zakładania stwierdził że nie pasuje tzn że albo ty nie umiesz zamówić sprzegła po nr vin auta albo mechanik, więc albo ty nie powinieneś jeździć do mechanika ze swoimi częściami albo zmień mechanika bo nie rokuje
Nic dodać i nic ująć. Po prostu mechanik "doopa".
@Client:64453340 zachęcam do rozpoczęcia ze sprzedającym dyskusji. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do Twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi, kliknij [poproś o pomoc Allegro], a włączymy się do Dyskusji, aby Cię w niej wesprzeć. Mam nadzieję, że sprawa szybko i pozytywnie się wyjaśni.