Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający wystawił na sprzedaż towar - konkretnie sukienkę. Już w ofercie zaznaczył, że jest brak możliwości zwrotu. W prywatnej korespondencji dopisał, że zwrotów nie przyjmuje, bo sukienki maja defekt w postaci zabrudzenia (ponoć spieralnego w pralce). Czy w takim wypadku sprzedawca może odmówić zwrotu towaru?
Jeśli sprzedawca nie prowadzi działalności handlowej może nie przyjmować zwrotów co innego jakby prowadził działalność -wtedy powinien go przyjąć.
@jaenelle7 Jeżeli to firma-sklep, nie może odmówić prawa do zwrotu. Jeżeli to osoba prywatna, może odmówić zwrotu bez podania przyczyny, ale nie może odmówić zwrotu w ramach reklamacji, czyli gdy towar ma wadę, która nie została wskazana w opisie lub gdy towar jest niezgodny z opisem z jakiegokolwiek innego powodu. Kupujący ma wtedy prawo do zwrotu w ramach reklamacji na podstawie rękojmi.
Czym innym jest zwrot konsumencki w ciągu 14 dni przy zakupach od firmy, gdy kupujący nie musi nawet podawać przyczyny, a czym innym jest zwrot w ramach reklamacji na podstawie rękojmi, z powodu wad, do którego kupujący ma prawo w przypadku rzeczy używanych przez minimum rok przy zakupie od firmy i przez 2 lata przy zakupie od osoby prywatnej, o ile w aukcji rękojmi nie wyłączono.