Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z sprzedajacym. Sprawa wygląda następująco. Kupiłam słuchawki które nie chciały się z sobą sparować. Pisałam do sprzedajacacego .Zamiast konkretnej odpowiedź dostałam zapytanie czy od pierwszego uruchomienia się nie parują Odpisałam że tak.Dolaczona instrukcja oraz dziesiątki obejrzanych filmów na YouTube nic nie dały Dostałam odpowiedź :-Proszę opisać zachowanie słuchawek .Wkurzyłam się bo oczekiwałam rzeczowej odpowiedzi.Nadmienie że minęło 4dni.Sluchawki wyrzuciłam i wystawiłam negatywną opinię .No i się zaczęło.....Najpierw dostałam SMS o zwrocie w kwocie 30 zł w zamian za usunięcie opini Napisałam do sprzedajacacego że nie chce zwrotu a opini nie usunę. Na to sprzedający że mam odpisać koleżance na SMS Kurcze zrobiłam to parę dni temu. I tak zaczęła się słowna utarczka Zarzucilam sprzedającemu brak kompetencji oraz brak porozumienia między pracownikami.Potwierdzilam że opini nie usunę a zwrotu nie chce Sprzedający mimo to dał zlecenie zwrotu .Napisałamdo sprzedającego czy że MOJE 30zl ma być nagroda za dobrą opinię .Na to odpisał że słuchawki wyrzuciłam a on podejmuje kroki prawne Co powinnam zrobić?Usunąć opinię czy zostawić?
@BEABLICA Nic nie musisz robić i niczego się obawiać. Jak chcesz tak zostawić jak jest, to tak zostanie.
@BEABLICA wszystko zależy od tego co napisałaś w opinii
Jeśli byla tam prawda, nie było słów obraźliwych to nie musisz nic robić anie niczego sie bać.
Moja sugestia: korespondencje ze sprzedającym prowadzić przez allegro nie smsem. Wówczas allegro w przypadku jakichkolwiek problemów allegro ma wgląd do takiej korespondencji i może wyciągnąć wobec sprezedawjącego konsekwencje jeżeli naruszałby on prawo lub regulamin allegro. Myśle że własnie z tego powodu sprzedający prosił Cie o korespondencje na talefonie a nie przez allegro.
Nie musisz usuwać takiej opinii o ile jesteś pewna że uszkodzenie nie jest z twojej winy tylko wada produktu . Sprzedawca może podjąć kroki prawne tylko jak będzie miał dowody na to że twoja opinia była celowo wystawiona by oczernić jego firmę czy osobę . Tu wygląda na to że handluje on towarem tanim o słabej jakości (pewnie chińszczyzna ) . Sprawdź sobie jakie oceny ten sprzedawca otrzymał od innych użytkowników za podobne produkty jakie sprzedaje .
@BEABLICA Do sądu może iść jak każdy ale w większości straszą i wrzucają jakieś pisma z internetu, zostaw sobie te sms, korespondencje ze sprzedającym, jeżeli komentarz nie narusza regulaminu i nie obraża sprzedającego niczego nie usuwaj, komentarz ma być informacją dla innych kupujących.
@BEABLICA Posłuchaj co piszą @kolekcjoner608 i @LEW433 Nawet jakby poszedł do sądu > czego nie zrobi, to tylko takie "strachy na Lachy" > to jeżeli komentarz nie jest obraźliwy, to nic nie zdziała, a narazi sie tylko na koszta sądowe. I koresponduj przez Allegro, a nie przez sms-y > tu się nie da manipulować rozmową > przy sms-ach można.
@Ziolko39 niezupełnie tak jest. Nie tylko komentarz zawierający epitety może godzić w dobra osobiste sprzedawcy. Może to być również ocena niezgodna z rzeczywistością, w tym np. 1 gwiazdka za zgodność z opisem czy obsługę klienta, podczas gdy przedmiot był zgodny z opisem (to że się zepsuł to kwestia rękojmi/gwarancji). Sąd to oceni
Proszę opisać zachowanie słuchawek .Wkurzyłam się bo oczekiwałam rzeczowej odpowiedzi. Nadmienie że minęło 4dni.
A opisałeś jak zachowują się słuchawki ???
Zamiast opisać dokładnie sprzedającemu co się dzieje i uzyskać pomoc, najlepiej się wkurzyć i przywalić negatyw 🙄
Nie wyrywajcie kawałków , wcześniej kupujący opisał że nawet oglądał filmiki i nie dało się sparować.
Jeszcze czytać umiemy. Skoro sprzedający próbował pomóc to należało z tej pomocy skorzystać a nie oglądać filmiki na yt.
@LEW433 nic nie wyrywamy ja z tego rozumiem że sprzedawca chciał pomóc Proszę opisać zachowanie słuchawek ale kupująca liczyła że sprzedawca pomoże nie wiedząc co się dziej i Wkurzyłam się bo oczekiwałam rzeczowej odpowiedzi.
A na opinię zareagował od razu, nawet zaproponował 30zł za usunięcie, nie trzeba czekać 2 dni.😁
Odpisałam że słuchawki nie chcą się sparować oraz że działa każda osobno.Czekalam na odpowiedź 2dni.Dopiero po wystawieniu opini dostałam odpowiedź.Gdyby nie opinia może wogole nie byłoby odpowiedzi .