Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio męczy mnie dużo telefonów od sprzedających. Sytuacja 1: 2 tygodnie po zakupie otrzymuję telefoniczną prośbę o wystawienie pozytywnej oceny. Sytuacja 2: piszę do sprzedawcy wiadomości a on dzwoni (w sytuacji, kiedy nie mogę rozmawiać przez telefon). Nie zgadzałam się na tę komunikację. Czy naprawdę numer telefonu kupującego musi być przekazywany sprzedawcy?
bo klienci nie wystawiają ocen spadło to strasznie... (to przez allegro oczywiście)
i dlatego może dzwonią do ciebie... w celu poprawienia statystyk co ma wpływ na sprzedaż
my jako sklep nie dzwonimy żeby wystawiali nam oceny, ale czasami ten numer telefonu jest potrzebny z tego względu, że na maile często klienci nie odp.
@justytka Musi mieć, bo bez tego nie da się nadać większości przesyłek (jedynie list polecony pójdzie bez numeru telefonu). Ale faktycznie dzwonie po prośbie jest przesadą. Zapewne jakiś nowy sprzedawca, któremu brakuje ocen do punktacji.
Allegro może przekazać numer telefonu bezpośrednio do przewoźnika, nie ma potrzeby żeby sprzedający go jawnie widział
Tak jasne. Prosty przykład. Wraca paczka nie odebrana. Grzecznie piszę przez allegro- zero odpowiedzi. Po dobie piszę drugi raz-nadal zero odpowiedzi. Mija kolejna doba - nadal nic. Jak myślisz co robię? Czekam na negatywa czy grzecznie wysyłam smsa, żeby za bardzo nie przeszkadzać ale żeby ten klient się określił czy chce zwrot kasy czy ponowną wysyłkę? A klient mówi, że miał tyle wiadomości w centrum, że tych nie widział.
Problemem dla mnie nie jest sam numer telefonu. I tak też miewam takie telefony -też kupuję. Problemem są statystyki, które wymuszają takie zachowania. Dasz gwiazdkę mniej to allegro zmusza do dogadywania się pod rygorem gorszego wyświetlania ofert i gorszej sprzedaży. Nie cofniesz opinii to jedyną opcją poprawy jest proszenie innych klientów o opinie. Teraz jeden obrażony taką opinią klient obniży ocenę za nękanie i koło się zamyka. Allegro to taka karuzela dla chomika. Włączysz allegro one zgarniasz negatywy za nie wywiązywanie się allegro z ich dostawy, wyłączysz smarta żeby już nie mieć ona to zgarniasz negatywy za brak smarta. A na koniec cokolwiek byś nie zrobił to widzisz to:
Sprzedawcą się naprawdę nie nudzi tak, żeby mieli ochotę wydzwaniać z każdą gwiazdką czy brakiem komentarza. Oni to robią, bo bez tego sprzedaż siada, a jeść muszą. Chcesz naprawdę zadziałać to pisz na allegro kontakt z żalami, że przez ich system punktacji jesteś nękana prośbami o zmianę komentarzy czy ich wystawianie. Tylko duża ilość skarg klientów może coś zmienić, bo problem jest odgórny. Sprzedawca jakby się nie zachował tak będzie źle...
To jest bardzo celna sugestia. Dziękuję za wyjaśnienie punktu widzenia sprzedawcy!
@justytka allegro nie jest stroną transakcji tylko pośrednikiem udostępniającym platformę więc allegro nic do przewoźnika nie przekazuje do tego jest rodo a ty i sprzedawca jesteście powiązani ze sobą na 2 lata przepisami ustawy konsumenckiej bo ty masz 2 lata na reklamację i musicie mieć swoje dane do komunikacji
Allegro jest- nie jest stroną transakcji, sprzedający w zależności od potrzeby piszą że to wina Allegro bo Allegro to i to ,,, a jak nie pasuje to nie jest stroną transakcji. Musisz się zdecydować w którą stronę idziesz, Dla mnie sprzedający (firma ) za to odpowiada i tu się zgadzam z @justytka jak są etykiety pobierane z Allegro to nie muszą dostawać nr telefonu, poza tym dzwonienie i negocjowanie oceny...słabo wygląda.
@LEW433 czyli twoim tokiem rozumowania jak kupisz samochód to dealer nie ma mieć twojego nr twlefonu i się nie może z tobą skontaktować np że jest akcja serwisowa za darmo bo w aucie wykryto np fabryczną wadę hamulców i wszyscy co kupili samochód są proszeni natychmiast zglosić się do warsztatu bo ryzykują życiem w wypadku... allegro owszem prosto może taką sytuację rozwiązać dla posiadaczy smarta 1 komentarz można wystawić dopiero po finalizacji transakcji najlepiej po 14dniach gdy minie czas na odstąpienie, 2 użytkownik smart ma udostępnioną kolejną darmową dostawę jak ma pooceniane wszystkie zaległe zakupy / ankiety / opinie etc i tak mają taniej a 3min na papierkową robotę ich nie zbawi za to każdy sprzedawca będzie miał rzetelny przekrój ocen
@justytka paczkę ci wysyłają przewoźnikiem to musi być podany twój nr telefonu
Allegro może przekazać numer telefonu bezpośrednio do przewoźnika, nie ma potrzeby żeby sprzedający go widział
Niestety, przy zwrotach np. też jest potrzebny ja często tak weryfikuje przesyłki.
Mało kto wpisuje numer zwrotu.
@justytka Nie wszyscy sprzedający nadają bezpośrednio przez allegro.
Ok, to w zależności od rodzaju wysyłki numer powinien być ujawniany lub nie. Ja kupuję tylko rzeczy wysyłane inpostem, sprzedajacy nie wpisuje numeru samodzielnie - dostaje gotową etykietę, więc numer nie jest do niczego potrzebny. Jestem natomiast nękana niechcianymi telefonami i jest to dla mnie problem.
O przepraszam bardzo, kilka razy w życiu miałam błędnie wpisany numer w menedżerze inpostu i właśnie z allegro brałam poprawny...