Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem. Kupiłam sofę, dzis mija termin dostawy a sprzedawca nawet nie pofatygował się by poinformować mnie ze dostawa będzie później. Decydując się na zakup mocno brałam pod uwagę czas realizacji zamówienia ponieważ mąż jutro wyjeżdża i kanapy mi nie będzie miał kto wnieść. Za podejście do kupującego wystawiłam negatywny komentarz, przez co sprzedający żąda ode mnie bym zrezygnowała z zakupu, twierdzić ze nie wyślę mi kanapy za to że negatywnie go oceniłam. Co robić? W jaki sposób mige to gdzieś zgłosić?
@banita-b4 Zacznij od rozpoczęcia dyskusji - tutaj. Sprzedający będzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Będziesz również mogła poprosić o wsparcie naszego pracownika.