anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedajacy moze żadac ode mnie bym zrezygnowala z zakupu

banita-b4
#7 Wielbiciel#

Mam problem.  Kupiłam sofę, dzis mija termin dostawy a sprzedawca nawet nie pofatygował się by poinformować mnie ze dostawa będzie później. Decydując się na zakup mocno brałam pod uwagę czas realizacji zamówienia ponieważ mąż jutro wyjeżdża i kanapy mi nie będzie miał kto wnieść. Za podejście do kupującego wystawiłam negatywny komentarz, przez co sprzedający żąda ode mnie bym zrezygnowała z zakupu, twierdzić ze nie wyślę mi kanapy za to że negatywnie go oceniłam. Co robić? W jaki sposób mige to gdzieś zgłosić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@banita-b4 Zacznij od rozpoczęcia dyskusji - tutaj. Sprzedający będzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Będziesz również mogła poprosić o wsparcie naszego pracownika.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów