Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupiłam ostatnio stelaż do biurka. Towar przyszedł, ale okazało się, że stelaż jest w złym kolorze. Sprzedawca go wymienił, ale ponownie magazyn wysłał ponownie zły kolor.
Po negocjacjach zgodziłem się przyjąć już to co przyszło, a sprzedawca miał mi udzielić rabatu. Nie czekając na wielkość rabatu złożyłem stelaż i wyrzuciłem karton - jakikolwiek by ten rabat nie był nie chciało mi się już ciągnąć sprawy.
Po jakimś czasie sprzedawca wrócił do mnie z informacją, że oni przysłali jednak stelaż z lepszy stelaż, a różnica pomiędzy tym co ja kupiłem a tym co dostałem wynosi 400 zł. Zgodziłem się dopłacić 200 zł, ale sprzedawca nie zaakceptował moich warunków.
W związku z tym żąda ode mnie złożenia stołu oraz odesłania go (koszt kuriera ponosi on). Dodatkowo twierdzi że to ja odstępuje od zakupu i złożenie/zapakowanie i poniesienie kosztów opakowania jest po mojej stronie.
Czy faktycznie ma on prawo tego żądać ?
Nie odstępuj od umowy, jak chce wymiany pomimo że zapłaciłeś za lepszy stelaż to nie przyśle swojego kuriera i niech nastąpi wymiana. Ja osobiście bym na takie podjazdy sprzedające się nie zgodził. Otwórz dyskusję i tam wszystko wyjaśnij, pomoże ci w tym Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
jeżeli zakup na AL: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Angela33_2 Nie ma prawa zmuszać Cię do zwrotu. Jeśli się przy tym upiera, niech przyśle Ci kuriera, który odbierze towar w takim stanie, w jakim się teraz znajduje, zostawiając Ci na wymianę ten właściwy. Sprawdź tylko przy kurierze, czy ten trzeci egzemplarz jest taki, jaki miał miał być, czyli zgodny z opisem.
Całkowitej rezygnacji z Twojej strony i zwrotu wpłaty wymagać nie może.