Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu, produkt zdecydowanie nie był satysfakcjonujący - zwróciłam, wystawiłam negatyw. Po prawie 2 miesiącach mam nagle telefon od sprzedawcy z wypytywaniem czemu negatyw, następnie dostałam maila (w dodatku z błędami). Nie kojarzę, żebym w jakimkolwiek etapie transakcji udzielała zgody na kontakt telefoniczny (bo maila to rozumiem, ale zawracania głowy tak długo po zakończeniu sprawy nie rozumiem i nie pochwalam).
Swoją drogą wcześniej już zdarzyło mi się, że sprzedawca z allegro lokalnie zaczął wysyłać mi na maila (który był podpięty do konta, z którego dokonałam zakupu) spam marketingowy swojej działalności, mimo, że nie mieliśmy nic wspólnego i nigdy zgody na taką komunikację nie wyraziłam.
Jak powszechna jest to praktyka? Na ile zgodna z regulaminem allegro? Co myślicie o takich sytuacjach?
@Client:92236824 wystawiłaś negatywa i dziwi Cię to, że sprzedawca dzwoni i próbuje się porozumieć? Samo Allegro do tego pośrednio nakłania, ponieważ jeden negatyw może spowodować zniszczenie sprzedaży a w najgorszym wypadku blokadę konta sprzedawcy. Być może zablokowali mu konto i został zmuszony do obdzwonienia klientów z prośbą o zmianę oceny...
Nie wiem, jako kupujący, jak wygląda ta sprawa z perspektywy sprzedawcy więc tak, dziwi mnie takie zachowanie.
@Client:92236824 sprawa prosta wystawilas negatyw po pewnym czasie sprzedawca dostal inne negatywy z innych kont i allegro zablokowalo mu sprzedaz z nakazem poprawy jakosci sprzedazy czyli kazali mu poprawic jakosc poprzez zdejcie wszelkich negatywow wyjasnienie dyskusji etc bo nie odblokuja mu konta teraz sprzedawca by moc dalej sprzedawac lata jak kot z pecherzem i wydzwania jak glupi o kazdy negatyw probujac sie porozumiec i masz efekt
@Client:92236824 miałaś prawo nie wiedzieć, jesteś po tej drugiej stronie barykady, jako klient 🙂 to teraz już wiesz, dlaczego sprzedający próbuje się porozumieć i jak działa taki jeden "niewinny" negatyw. Zawsze warto na spokojnie wyjaśnić ze sprzedawcą, to też człowiek, może się pomylił w aukcji z rozmiarem? Nie wiem. Klientem na Allegro jestem już bardzo długo, nigdy nie zdarzyło mi się wystawić komuś negatywa. Nie mam pojęcia co musiałoby się zadziać, abym to zrobiła. Nie rozumiem też tych, którzy walą negatywami z takich powodów, bez większej refleksji, być może też nie zdają sobie sprawy, jakie to konsekwencje za sobą niesie. Jeśli coś mi nie odpowiada, to zawsze piszę najpierw wiadomość do sprzedawcy, że mi nie odpowiada to i tamto, i że dokonam zwrotu.
@Client:92236824 myśle że podając dobrowolnie numer telefonu jadnocześnie wyrażasz zgode na kontakt dotyczący danej transakcji ( a chyba negatyw dotyczył danej transakcji) wiec tutaj według mnie jest zgodnie z prawem i tego bym sie nie czepiał
Natomiast oczywiście wykorzystywanie numeru telefonu czy maila bez zgody własciciela do celów marketingowych zdaje sie być nadużyciem - zwłaszcze kiedy jest wielokrotnie powtarzane.
Ale nie potwierdze tego przepisami to tylko moje zdanie na podstawie zdrowego rozsądku
właśnie dlatego się zastanawiam, bo rozumiem skąd mają numer telefonu i czemu dzwonią, ale dosłownie w ciągu kilku minut, niespodziewanie, wieczorem zostałam zbombardowana wiadomościami (telefon, mail, czat allegro, powiadomienie o prośbie o zmianie oceny) odnośnie czegoś już dawno zamkniętego
Gdyby to był świeży neg do miesiąca to dzwoniłby by poprawić statystyki. Allegro nawet jedną gwiazdkę mniej karze wyjaśniać.
Starszy negatyw oznacza, że prawdopodobnie dostał blokadę sprzedaży i allegro kazało mu wyjaśnić wszystkie negatywy. Czyli jak nie zdejmiesz to jego nie odblokują. Więc próbuje. Tu jeśli rzeczywiście coś nabroił to nic nie mówię ale zdarzają się negi za bzdety typu: karton stary, karton nowy czy ulotka w paczce, nie mówiąc o klientach którym się odezwać czy odesłać nie chce. Sprzedawca nie jest testerem... Allegro prowadzi prowadzi zaś dziwną politykę: blokuje/ukrywa większość ważnych informacji przedzakupowych, utrudnia kontakt (swego czasu nawet telefon sprzedawcy chowało), często wprost wyświetla mylne informacje, a za to po fakcie zmuszą sprzedawcę do wyjaśniania wszystkiego co nie jest 5/5 gwiazdek. Masa ludzi jest z powodu tych statystyk nękana chodź w sumie nawet dobrą ocenę wystawili, a co tu mówić o negatywie...
nie był satysfakcjonujący - tzn nie był zepsuty, popekany, rozbity tylko się nie podobał?
Oczywiście, że sprzedający wtedy dzwonią, bo po to macie możliwości zwrotów, żeby oddać i pobrac poeniądze z powrotem i zamknąc temat
rozmiar i jakość wykonania znacznie odbiegały od tego co na zdjęciach i w opisie. co przez to rozumiem - wg tabeli rozmiarów miał on pasować na osobę o wzroście 180-190 a w rzeczywistości osoba poniżej 170 miała mocno ograniczone ruchy.
to składasz reklamację
wymienią ci na inny
a jakby ci nic nie wysłali? to co byś wystawiła? takiego samego negatywa? trzeba trochę ważyć co się robi
@Client:92236824 Jak dokonujesz transakcji na Allegro to podajesz maila i nr telefonu, niech sobie zadzwoni jak chce ale raz i już, nie może cię nagabywać> możesz go zgłosić do Allegro.
@Client:92236824 Cześć. 🙂 Sprzedający absolutnie nie powinien wykorzystywać adresu mejlowego czy numeru telefonu do kontaktu z klientami w sprawie, która nie dotyczy obsługi zamówienia (np. wysyłki materiałów reklamowych). Zgodnie z poniższymi punktami Regulaminu Allegro: