Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy sprzedawca może ode mnie żądać dopłaty do przesyłki z opcją SMART. Zakupiłem towar powyżej 40 zł i z kuli tego że towar nie mieści się w jednej paczce, sprzedawca chce dopłaty 12zł do przesyłki. Czy ma takie prawo?
@zazu23 Cześć. Sprzedający sam decyduje, jakie sposoby dostawy udostępnia w danej ofercie. Nie jest Twoją winą, że produkt nie zmieści się w Paczkomacie w jednej paczce. Sprzedający nie może zmusić Cię do tego, żebyś dopłacał do przesyłki.
Możesz dopytać sprzedającego, czy jeśli kupisz ten produkt z dostawą kurierem (który też jest dostępny w ofercie z darmową dostawą Smart!), będziesz musiał coś dopłacać. Możesz również anulować to zamówienie lub odstąpić od umowy.
Nie powinien żądać od Ciebie dopłaty.
To po stronie sprzedającego leży obowiązek odpowiedniej konfiguracji cenników dostaw tak aby generowała się odpowiednia ilość przesyłek dla danego zamówienia.
Warto jednak postawić się też w sytuacji tej drugiej strony i spróbować zrozumieć bo każdy popełnia błędy i poprzez jakieś porozumienie może uda znaleźć się rozwiązanie które zadowoli obie strony?