Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem przedmiot dwa dni temu (poniedziałek okolice 15:00). Przesyłka bez smart. Dzisiaj rano z telefon numeru sprzedawcy z informacją, że pomyłkowo spakowali nie to co zamówiłem i prośba, żebym nie odbierał przesyłki tylko nakleił nowy list przewozowy i od razu ją odesłał. Nie mam na czym wydrukować to stanęło na tym, że po prostu nie przyjmę tej przesyłki. Widzę w systemie, że jest przygotowana nowa. Na moją prośbę o napisanie tego przez wiadomości w Allegro dowiedziałem się, że taka wiadomość może pojawić się popołudniu bo teraz sprzedawca jest w drodze. Niewykluczone, że już po wizycie kuriera. Poradźcie co z tym zrobić?
@tomek-p "Poradźcie co z tym zrobić?"
Nie odbierać pierwszej przesyłki i odebrać drugą.
Sprzedający się pomylił ale wszystko wyjaśnił - nie ma tu nic podejrzanego.
@tomek-p Nie musisz się niczym martwić. Oczywiście, dobrze zrobiłeś prosząc o taką informację przez Centrum Wiadomośc - będzie to Twój dowód. Takie sytuacje się zdarzają i super, że sprzedawca szybko zareagował. 🙂