Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy to nie jest wprowadzanie w błąd klientów ? Kupując produkt mam komunikat : "Przewidywana dostawa w punkcie: czw. 29 lut."
Kiedy wysyłka nie ruszyła co oznacza że dostawa nie dojdzie . Uruchamiając dyskusję otrzymuję info : "Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to czwartek, 29 lut."
Myślę że takie postępowanie przez Allegro jest nieuczciwe wobec swoich klientów.
@zakielek cale allegro i ich algorytmy, skoro sprzedawca ma czas na wysyłkę do 29 to jak ma dojść na 29, druga sprawa że przewoźnicy w regulaminach maja 2 - 3 dni robocze na dostawę, ale grunt żebyś kupił a reszta się jakoś rozejdzie po kościach 😄
@zakielek Jest nieuczciwe. Abyś tylko widział SZACOWANĄ dostawę ( nikt nie wie w jaki sposób) i kupił jak najszybciej. Ja miałem kiedyś zakup z drugiego końca Polski z adnotacją kup do 13 - dostawa dzisiaj 🤣
Trochę bałaganu ....a może i dużo?🤔
Może trzeba nieco inteligencji, a może nie.... to zależy kto czyta.
"Przewidywana dostawa w punkcie: czw. 29 lut." - chyba wyraźnie pisze, że przewidywana, a nie gwarantowana. Na aukcji masz napisane, w jakim terminie sprzedawca wysyła towar. Wystarczy poczytać, a ewentualną reklamację składać do Allegro, a nie wyżywać się w komentarzu dla sprzedawcy, chociaż zapewne i tak mu się oberwie, bo serwisowi Allegro nie ma jak wystawić komentarza.