anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to nie jest wprowadzanie w błąd klientów ? Kupując produkt mam komunikat :

zakielek
#1 Nowicjusz#

Czy to nie jest wprowadzanie w błąd klientów ? Kupując produkt mam komunikat : "Przewidywana dostawa w punkcie: czw. 29 lut."

Kiedy wysyłka nie ruszyła co oznacza że dostawa nie dojdzie . Uruchamiając dyskusję otrzymuję info : "Termin na nadanie Twojej przesyłki jeszcze nie minął. Gdy sprzedawca rozpocznie realizację Twojego zamówienia, umożliwimy Ci śledzenie paczki w zakładce Kupione. Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to czwartek, 29 lut."

 

Myślę że takie postępowanie przez Allegro jest nieuczciwe wobec swoich klientów.

 

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@zakielek cale allegro i ich algorytmy, skoro sprzedawca ma czas na wysyłkę do 29 to jak ma dojść na 29, druga sprawa że przewoźnicy w regulaminach maja 2 - 3 dni robocze na dostawę, ale grunt żebyś kupił a reszta się jakoś rozejdzie po kościach 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@zakielek Jest nieuczciwe. Abyś tylko widział SZACOWANĄ dostawę ( nikt nie wie w jaki sposób) i kupił jak najszybciej. Ja miałem kiedyś zakup z drugiego końca Polski z adnotacją kup do 13 - dostawa dzisiaj 🤣

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Trochę bałaganu ....a może i dużo?🤔

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Może trzeba nieco inteligencji, a może nie.... to zależy kto czyta.

"Przewidywana dostawa w punkcie: czw. 29 lut." - chyba wyraźnie pisze, że przewidywana, a nie gwarantowana. Na aukcji masz napisane, w jakim terminie sprzedawca wysyła towar. Wystarczy poczytać, a ewentualną reklamację składać do Allegro, a nie wyżywać się w komentarzu dla sprzedawcy, chociaż zapewne i tak mu się oberwie, bo serwisowi Allegro nie ma jak wystawić komentarza.

oznacz moderatorów