Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wprowadzeniu innowacji (mam wrażenie przez stratę nadzoru decydentów nad technologią) utrudniono mi zakupy na Allegro - kupując etui do smartfonów:
1. nie miałem szansy na dokonanie wyboru sposobu płatności (miałem zapłacić blik-iem - musiałem "z konta")
2. brak weryfikacji zamówienia przed zatwierdzeniem płatności
3. Chciałem dokonać niemożliwego tzn. wpisać info dla sprzedającego o wzorze i kolorze dot. zamówienia pod zamówieniem (jak kiedyś) a tu musiałem pisać poprzez stronę sprzedawcy na Allegro te dane licząc, że odszukają zamówienie, "zweryfikują i uwzględnią "dobre produkty do wysłania. Sprzedawca zadziałał wzorowo - nie mam żadnych zastrzeżeń.
Cofnięcie wstecz "bo wyglądało, że w/w problemy są niedostępne" - zaskutkowało wyświetleniem "transakcja w toku" - rezygnacja otwiera kolejne ("**piiip**yczne czy irracjonalne?") rozwiązanie. Brak wybranych produktów w koszyku (- bo transakcja w toku ???).
Zamówienie poprzez ponowne odszukanie produktów i ponowne zamówienie - tym razem ze zgodą na sugerowaną zapłatę z konta (wciąż brak opcji wyboru) i wpis do sprzedawcy jak opisałem powyżej.
To pytam - czy utrudnianie zakupu leży w interesie "Zarządu Allegro" i czy faktycznie Zarząd rozumie co podpisał przy wprowadzaniu utrudnień dla kupujących?
Być może jestem laikiem - ale przejście na "nowy system" /utrudnień?/ leży w gestii włodarzy bez władzy czy technologicznych decydentów zatrudnionych /w innym celu?/?
Jestem "szarym kupującym" - czy to znaczy, że mam skończyć studia informatyczne by przebrnąć przez "miliony" zgód i akceptacji /chore i nie do końca zrozumiałe zawiłości?/, by kupić durne etui na polskim portalu handlowym?
P.S. A może już nie polskim - może te utrudnienia mają kierować do łatwiejszych zakupów /np. **piiip** czy inne np. **piiip**s?/
@gorskitomek Zakupy na Allegro z reguły przebiegają szybko i bez żadnych problemów. Jeżeli masz z tym aż tyle kłopotu i lubisz narzekać, lepiej kupuj gdzie indziej.
@xyz96 -
Nie lubię tylko zmian na gorsze - dzięki - póki co zaistniałeś bezużytecznym wpisem - lepiej nie oceniaj w ten sposób /jak dziecko uważające się za osobę dorosłą - to porównanie tylko a nie chęć personalnego "dojechania" kogokolwiek/. Uprzedzam tylko, by nie marnować czasu na (ewentualne) przyszłe Twoje przemyślenia, które nic nie wniosą do tematu.
Zgadzam się jednak z tym, że dotychczas było bez problemów - ostatnio spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka - tak jak to opisałem na wstępie.
Liczyłem na wyjaśnienie tego typu problemów a nie wypowiedzi dokonania próby oceny samego wpisu. Czy lubię narzekać - nie ma znaczenia - wystarczy by wszystko funkcjonowało jak należy i nie będzie tematu.
@gorskitomek Tak jak Ty piszą wszyscy, którym nie spodoba się odpowiedź, a to jest otwarte forum i każdy może napisać to, co uważa za stosowne.
póki co zaistniałeś bezużytecznym wpisem - lepiej nie oceniaj w ten sposób /jak dziecko uważające się za osobę dorosłą
Jakież to typowe 😄
Bywa jeszcze - Piszesz nie na temat, jak nie masz nic do powiedzenia, to się nie udzielaj itp. 🙂
Nie chcesz ocen, niewygodnych odpowiedzi, nie zadawaj tu pytań.
Ja nie mam ŻADNYCH problemów z zakupami na Allegro, ŻADNYCH.
@xyz96 płacą ci za reklamę allegro?
to typowy przypadek wśród Kupujących, którzy zamiast guzika wstecz na allegro robią strona wstecz w przeglądarce
do tego jakaś nowomowa - typu anuluj/ponów płatność
z reguły taka osoba wykupuje cały asortyment zanim uda jej się poprawnie zapłacić
i oczywiście allegro nie informuje konsumenta, że zawarł już podobne umowy kupna/sprzedaży
z obowiązkiem zapłaty
allegro zamiast uporać się z tym problemem stworzyło jakieś anulacje i tym podobne bzdury
[edycja]
coraz więcej kupujących cierpi ostatnio na to co wspominasz w temacie z trendem pogłębiającym się. Twój wpis jednoznacznie stwierdza ten stan 🙂
jest opcja zapłaty blikiem zawsze (chyba ze Twoj bank ma przerwę techniczną), jest weryfikacja i podsumowanie zamówienia przed zapłatą+uwagi w polu : Wiadomość do sprzedającego, nie używa się przeglądarkowego cofania wstecz podczas płatności - to wiedzą dzieci w podstawówce. Więc wspomniane studia informatyczne są N/A z uwagi na typ szkoły. Sam sobie odpowiedziałeś na co cierpisz 🙂 to jedna z ułomności technologicznych wielu niedostosowanych jak Ty osób 🙂
Technologiczne niedouczenie - dzięki - tutaj tylko niespodziewana zmiana i forma zdecydowała o problemie - dziś dałem wpis, bo znajomy, któremu poleciłem zakupy na Allegro "utonął" w weryfikacjach przy zatwierdzaniu zakupu. Miałem dać wpis wcześniej - i umknęło mi.
Mój zakup odbył się na początku września. Wszystko co zamówiłem przyszło.
Tylko po pierwsze nie zapłacone blikiem, a po drugie z kontaktem przez stronę sprzedającego jak wcześniej opisałem.
Cofnij dałem po przeniesieniu na stronę logowania w banku - bez logowania, bo chciałem blikiem płacić.
Tu racja nie byłem dostosowany do zmian Allegro - kupuję tu od lat. Wcześniej bez tego typu problemów.
Może tak - odniosłem wrażenie, że to awaria z tym brakiem opcji, które były i działały bez zarzutu wcześniej /zawsze/ - wybór płatności /tu nie było możliwości z braku opcji wtedy - było z automatu przekierowanie na stronę logowania w banku/.
Druga sprawa - dziś spróbowałem /już po dodaniu początkowego wpisu/ i chyba wszystko działa. Nie finalizowałem zakupu /póki co/, ale wybór płatności był widoczny.
Mimo wszystko dzięki za logiczny wywód.
P.S. Moderuję na forum o mniejszej skali niż Allegro /"tylko" do 4 mln wejść dziennie, więc doceniam konstruktywną część wpisu. 😉 Pozdrawiam.