anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy tylko ja uważam, że "nowe Allegro" jest wadliwe?

gorskitomek
#7 Wielbiciel#

Po wprowadzeniu innowacji (mam wrażenie przez stratę nadzoru decydentów nad technologią) utrudniono mi zakupy na Allegro - kupując etui do smartfonów:

1. nie miałem szansy na dokonanie wyboru sposobu płatności (miałem zapłacić blik-iem - musiałem "z konta")

2. brak weryfikacji zamówienia przed zatwierdzeniem płatności

3. Chciałem dokonać niemożliwego tzn. wpisać info dla sprzedającego o wzorze i kolorze dot. zamówienia pod zamówieniem (jak kiedyś) a tu musiałem pisać poprzez stronę sprzedawcy na Allegro te dane licząc, że odszukają zamówienie, "zweryfikują i uwzględnią "dobre produkty do wysłania. Sprzedawca zadziałał wzorowo - nie mam żadnych zastrzeżeń.

Cofnięcie wstecz "bo wyglądało, że w/w problemy są niedostępne" - zaskutkowało wyświetleniem "transakcja w toku" - rezygnacja otwiera kolejne ("**piiip**yczne czy irracjonalne?") rozwiązanie. Brak wybranych produktów w koszyku (- bo transakcja w toku ???). 

Zamówienie poprzez ponowne odszukanie produktów i ponowne zamówienie - tym razem ze zgodą na sugerowaną zapłatę z konta (wciąż brak opcji wyboru) i wpis do sprzedawcy jak opisałem powyżej. 

To pytam - czy utrudnianie zakupu leży w interesie "Zarządu Allegro" i czy faktycznie Zarząd rozumie co podpisał przy wprowadzaniu utrudnień dla kupujących? 

Być może jestem laikiem - ale przejście na "nowy system" /utrudnień?/ leży w gestii włodarzy bez władzy czy technologicznych decydentów zatrudnionych /w innym celu?/?

Jestem "szarym kupującym" - czy to znaczy, że mam skończyć studia informatyczne by przebrnąć przez "miliony" zgód i akceptacji /chore i nie do końca zrozumiałe zawiłości?/, by kupić durne etui na polskim portalu handlowym?

P.S. A może już nie polskim - może te utrudnienia mają kierować do łatwiejszych zakupów /np. **piiip** czy inne np. **piiip**s?/

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@gorskitomek Zakupy na Allegro z reguły przebiegają szybko i bez żadnych problemów. Jeżeli masz z tym aż tyle kłopotu i lubisz narzekać, lepiej kupuj gdzie indziej.

oznacz moderatorów

gorskitomek
#7 Wielbiciel#

@xyz96 -

Nie lubię tylko zmian na gorsze - dzięki - póki co zaistniałeś bezużytecznym wpisem - lepiej nie oceniaj w ten sposób /jak dziecko uważające się za osobę dorosłą - to porównanie tylko a nie chęć personalnego "dojechania" kogokolwiek/. Uprzedzam tylko, by nie marnować czasu na (ewentualne) przyszłe Twoje przemyślenia, które nic nie wniosą do tematu. 

Zgadzam się jednak z tym, że dotychczas było bez problemów - ostatnio spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka - tak jak to opisałem na wstępie.

Liczyłem na wyjaśnienie tego typu problemów a nie wypowiedzi dokonania próby oceny samego wpisu. Czy lubię narzekać - nie ma znaczenia - wystarczy by wszystko funkcjonowało jak należy i nie będzie tematu.  

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@gorskitomek Tak  jak Ty piszą wszyscy, którym nie spodoba się odpowiedź, a to jest otwarte forum i każdy może napisać to, co uważa za stosowne.

póki co zaistniałeś bezużytecznym wpisem - lepiej nie oceniaj w ten sposób /jak dziecko uważające się za osobę dorosłą

Jakież to typowe 😄

Bywa jeszcze - Piszesz nie na temat, jak nie masz nic do powiedzenia, to się nie udzielaj itp. 🙂

Nie chcesz ocen, niewygodnych odpowiedzi, nie zadawaj tu pytań.

Ja nie mam ŻADNYCH problemów z zakupami na Allegro, ŻADNYCH.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 płacą ci za reklamę allegro?

to typowy przypadek wśród Kupujących, którzy zamiast guzika wstecz  na allegro robią strona wstecz w przeglądarce

do tego jakaś nowomowa - typu anuluj/ponów płatność

z reguły taka osoba wykupuje cały asortyment zanim uda jej się poprawnie zapłacić

i oczywiście allegro nie informuje konsumenta, że zawarł już podobne umowy kupna/sprzedaży

z obowiązkiem zapłaty

 

allegro zamiast uporać się z tym problemem stworzyło jakieś anulacje i tym podobne bzdury

[edycja]

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

 coraz więcej kupujących cierpi ostatnio na to co wspominasz w temacie z trendem pogłębiającym się. Twój wpis jednoznacznie stwierdza ten stan 🙂
jest opcja zapłaty blikiem zawsze (chyba ze Twoj bank ma przerwę techniczną), jest weryfikacja i podsumowanie zamówienia przed zapłatą+uwagi w polu : Wiadomość do sprzedającego, nie używa się przeglądarkowego cofania wstecz podczas płatności - to wiedzą dzieci w podstawówce. Więc wspomniane studia informatyczne są N/A z uwagi na typ szkoły. Sam sobie odpowiedziałeś na co cierpisz 🙂 to jedna z ułomności technologicznych wielu niedostosowanych jak Ty osób 🙂

oznacz moderatorów

gorskitomek
#7 Wielbiciel#

Technologiczne niedouczenie - dzięki - tutaj tylko niespodziewana zmiana i forma zdecydowała o problemie - dziś dałem wpis, bo znajomy, któremu poleciłem zakupy na Allegro "utonął" w weryfikacjach przy zatwierdzaniu zakupu. Miałem dać wpis wcześniej - i umknęło mi. 

Mój zakup odbył się na początku września. Wszystko co zamówiłem przyszło.

Tylko po pierwsze nie zapłacone blikiem, a po drugie z kontaktem przez stronę sprzedającego jak wcześniej opisałem. 

Cofnij dałem po przeniesieniu na stronę logowania w banku - bez logowania, bo chciałem blikiem płacić. 

Tu racja nie byłem dostosowany do zmian Allegro - kupuję tu od lat. Wcześniej bez tego typu problemów. 

Może tak - odniosłem wrażenie, że to awaria z tym brakiem opcji, które były i działały bez zarzutu wcześniej /zawsze/ - wybór płatności /tu nie było możliwości z braku opcji wtedy - było z automatu przekierowanie na stronę logowania w banku/. 

Druga sprawa - dziś spróbowałem /już po dodaniu początkowego wpisu/ i chyba wszystko działa. Nie finalizowałem zakupu /póki co/, ale wybór płatności był widoczny.

Mimo wszystko dzięki za logiczny wywód. 

P.S. Moderuję na forum o mniejszej skali niż Allegro /"tylko" do 4 mln wejść dziennie, więc doceniam konstruktywną część wpisu. 😉 Pozdrawiam.

oznacz moderatorów