Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zareklamować smartwatch i nie mogę odnaleźć paragonu.
Jeśli chcesz reklamować u sprzedawcy to dowodem zakupu może być nawet mail od allegro.
Wyciąg z konta też się nada.
Chyba, że pytasz np. o gwarancję producenta to najpewniej będziesz potrzebować paragon.
@SebikDS do reklamacji z tytułu rękojmi wystarczy nawet wydruk potwierdzenia zakupu ale do gwarancji musisz przeczytać warunki ( z reguły wymagają paragonu lub faktury )
Jeżeli nie minęło 180dni to zrobisz to nawet poprzez otwarcie dyskusji:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a po 180 dniach jak możesz napisać tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i także wyślą odpowiedni komunikat, tylko napisz że to reklamacja z tytułu rękojmi(odpowiada sprzedajacy).
po co dyskusja???? dyskusja nie jest do zgłaszania reklamacji
@domkar04 po to że za zgubiony paragon odpowiada sprzedawca 😄