Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam telefon od sprzedawcy z Chin, telefon okazal sie uszkodzony (glosnik nie dziala i czujnik zblizeniowy) sprzedawca poprosil o odesłanie telefonu na gwarancje. Jaka mam pewnosc ze sprzedawca odesle do mnie spowrotem nowy lub naprawiony telefon ? Czy w systemie Allegro powinnam taka wysylke gdzies zaznaczyc ?
@MartaOL2 Możesz w zakładce Moje Allegro kliknąć Zwrot, potem zaznaczyć zwrot w ramach reklamacji i odesłać przedmiot, o ile nie minęło 14 dni od odebrania telefonu. Jeśli czas na zwrot upłynął, w systemie tego nie zaznaczysz, ale odesłać powinieneś. Gdyby sprzedawca nie oddał Ci sprawnego urządzenia lub pieniędzy, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących.
Pamiętaj, że towar do naprawy, wymiany odsyłasz na koszt sprzedawcy, czyli sprzedawca musi Ci zwrócić koszt odesłania, o ile wyślesz reklamację z rękojmi, nie z gwarancji. Rękojmia jest obowiązkowa i zazwyczaj lepsza od gwarancji. Poczytaj w necie o rękojmi.