anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy wysylke towaru na gwarancji zaznaczam gdzies w systemie Allegro ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
MartaOL2
#7 Wielbiciel#

Kupiłam telefon od sprzedawcy z Chin, telefon okazal sie uszkodzony (glosnik nie dziala i czujnik zblizeniowy) sprzedawca poprosil o odesłanie telefonu na gwarancje. Jaka mam pewnosc ze sprzedawca odesle do mnie spowrotem nowy lub naprawiony telefon ? Czy w systemie Allegro powinnam taka wysylke gdzies zaznaczyc ? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@MartaOL2 Możesz w zakładce Moje Allegro kliknąć Zwrot, potem zaznaczyć zwrot w ramach reklamacji i odesłać przedmiot, o ile nie minęło 14 dni od odebrania telefonu. Jeśli czas na zwrot upłynął, w systemie tego nie zaznaczysz, ale odesłać powinieneś. Gdyby sprzedawca nie oddał Ci sprawnego urządzenia lub pieniędzy, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących.

Pamiętaj, że towar do naprawy, wymiany odsyłasz na koszt sprzedawcy, czyli sprzedawca musi Ci zwrócić koszt odesłania, o ile wyślesz reklamację z rękojmi, nie z gwarancji. Rękojmia jest obowiązkowa i zazwyczaj lepsza od gwarancji. Poczytaj w necie o rękojmi. 

oznacz moderatorów