Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar,nie otrzymałam go.Sprzedający stwierdził,że nie ma towaru w magazynie,poprosił o nr konta,to mi zwróci pieniadze,jak podałam konto,to nie dość,że nie odpisał,to jeszcze zablokował konto.Nie ma z nim już kontaktu.Allegro pomoc też nic z tym nie robi.
@bitumiczna Jeżeli tak zrobił otwórz spor, jeżeli zakup na Allegro tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa, jeżeli na AL:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE, po 1 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK, allegro gwarantuje bezpieczne zakupy: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Dziękuję,spróbuję.Pozdrawiam.
@bitumiczna Pamiętaj jak minęło 14 dni od zakupu i brak kontaktu składaj wniosek do POK. Tu nie ma prób, pieniądze odzyskasz.
@bitumiczna z tego co widzę to dzisiaj o 12:32 pieniądze zostały Ci zwrócone w ramach rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących. Będą na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Witam,skoro tak,to poczekam.Dziekuję za odpowiedź.Pozdrawiam.