Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeśli razem z produktem, który ma darmową dostawę, zamawiam inny produkt, który nie ma darmowej dostawy, to powinienem płacić za przesyłkę? Bo trochę głupio, że mogę tylko zamówić jeden produkt, a gdy dodam coś więcej, to muszę już płacić za przesyłkę, czyli jestem karany za to, że chce kupić coś więcej.
greg545 Jeśli chodzi o ,,smarta ,, tak , system naliczy Ci koszt przesyłki . W innym przypadku zależy od ustawień sprzedawcy .
@greg545 Jaką darmową dostawę? W ramach Smart, czy w ramach darmowej dostawy od określonej kwoty poza Smart? Jeśli w ramach Smart, wszystkie zakupione przedmioty muszą mieć tę samą formę darmowej dostawy. Jeśli poza Smart, liczy się kwota zakupionych produktów.
W niektórych produktach sprzedawcy jest informacją, że dostawa jest za darmo. Ale sprawdziłem jeszcze i chyba chodziło o paczkę pocztową ekonomiczną, a ja zamówiłem kurierem, bo w innym produkcie był do wyboru tylko kurier.
@greg545 zapewne chodzi o gabaryty, wagę i inne wyliczenia sprzedawcy 🙂 skoro ma tak cennik ustawiony to nie przeskoczysz tego masz dwie różne dostawy i ich nie zsumujesz 😞
Spróbowałem jeszcze na próbę wybrać produkt z darmową dostawą, i drugi bez darmowej dostawy, ale wysyłany też paczką pocztową, i jednak dolicza za przesyłkę.
@greg545 Chodzi o SMART?? W takim przypadku nie będzie darmowej dostawy.
Chodzi o zwykłą darmową dostawę paczką pocztową. Jeden produkt z darmową dostawą jest droższy i dlatego pewnie ma darmową dostawę, a drugi drobny przedmiot już nie ma darmowej dostawy.
@greg545 Tobie nie chodzi o Smart i nie chodzi o darmową dostawę od określonej kwoty, Tobie chyba chodzi o towar z tak zwaną "wysyłką gratis", gdzie koszt wysyłki jest tak naprawdę wliczony w cenę towaru. Jeśli kupisz dwa przedmioty, jeden z "wysyłką gratis" + drugi z kosztem wysyłki, zapłacisz za koszt dostawy.
Czyli jeśli jest wliczony z cenę to czemu muszę płacić za przesyłkę, jeśli do tego przedmiotu dołożę coś więcej? Powinno być tak, że nie powinienem płacić za przesyłkę, tak samo jak nie muszę dodatkowo płacić za przesyłkę, jeżeli zamówię więcej niż jeden produkt.
Jeśli sprzedawca niektóre produkty ma wystawione bez smarta to znaczy że ma powody aby je tak wystawić ,najczęściej chodzi o koszt nadania takiej wysyłki gdzie przekracza sporo te które są w smarcie i musiałby dokładać z własnej kieszeni na wysyłkę (na niegabarytowe i ciężkie przesyłki koszty wysyłek są bardzo duże i nie da się tego wystawiać w smarcie),